Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” dati liecina, ka klientu interese par jauno “iPhone 17” viedtālruni iepriekšpārdošanā ir par aptuveni 30 % lielāka, salīdzinot ar iepriekšējo modeli – “iPhone 16”. Īpaši pieprasīti ir “iPhone 17 Pro” un “iPhone 17 Pro Max” tumši zilajā krāsā ar 256 GB atmiņu.
Kā atzīmē “Tele2”, liela interese ir arī par jaunajām “AirPods” bezvada austiņām, kurās ir integrētas tiešsaistes tulkošanas iespējas, kas lietotājiem sniedz papildu ērtības ceļojumos un starptautiskā saziņā.
“Ja raugāmies kopumā uz viedtālruņu tirgu, tendence pēdējos gados ir tāda, ka klienti savus telefonus maina retāk,” skaidro “Tele2” pārdošanas nodaļas vadītājs Pauls Dreimanis. “Tam ir vairāki iemesli – telefoni kļūst arvien izturīgāki, pēdējā laikā nozarē nav bijuši revolucionāri jaunumi un arī ekonomiskā situācija rosina piesardzīgāk plānot tēriņus. Taču vienlaikus redzam, ka populārāko zīmolu jaunāko ierīču prezentācijas un iepriekšpārdošana joprojām raisa īpašu interesi, it īpaši to klientu vidū, kuri aizraujas ar tehnoloģijām. Turklāt “iPhone” neapšaubāmi ir arī stila ikona, kas ir būtisks faktors daļai klientu.”
Papildus P.Dreimanis norāda, ka, ņemot vērā tendences, paredzams, ka būs vērojams arī lielāks pieprasījums pēc dažādiem “iPhone” aksesuāriem – aizsargstikliem, vāciņiem, maciņiem un ātrās uzlādes adapteriem –, kas liecina, ka klienti arvien vairāk domā par ierīces lietošanas ērtībām un ilgtspēju.