Jauno Samsung salokāmo viedtālruni Baltijā pērk par 69% vairāk nekā iepriekšējo modeli

Dati liecina, ka, kopš Samsung šovasar prezentēja jaunos, īpaši plānos un vieglos salokāmos viedtālruņus Galaxy Fold7 un Galaxy Flip7, to pārdošanas apjomi Baltijas valstīs ir pieauguši kopumā par 25%, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem, savukārt īpaši populārs ir tieši Galaxy Fold7, ko pērk par 69% vairāk nekā tā priekšgājēju.

Kā atklāj Līga Bite, Samsung korporatīvās komunikācijas vadītāja Baltijā, mūsu reģionā jauno Galaxy Fold7 viedtālruni iegādājas īpaši aktīvi. Līga Bite to skaidro ar acīmredzamajām priekšrocībām, ko šī ierīce sniedz: “Redzam, ka mūsdienās viedtālruņu lietotāji kļūst arvien prasīgāki un vēlas visaptverošu lietošanas pieredzi bez kompromisiem – neupurējot ne pārnēsāšanas ērtības, ne tehnoloģisko jaudu, kas nepieciešama darbam vai izklaidei. Īpaši plānais un kompaktais dizains salocītā veidā, bet iespējas, ko sniedz liels, atvērts  ekrāns komplektā ar jaudīgu kameru un inovatīvākajām mākslīgā intelekta funkcijām padara Galaxy Fold7 par sevišķi iekārojamu ierīci lietotājiem, kas novērtē tās plašo pielietojuma potenciālu.”

Tieši plašās AI funkcijas, kas pielāgotas salokāmajiem ekrāniem, atšķir Galaxy Fold7 un Galaxy Flip7 no citu ražotāju ierīcēm – tai skaitā arī tradicionālajiem viedtālruņiem. “Mākslīgais intelekts arvien vairāk ienāk ierīču lietotāju dzīvēs, un šis nav vienkārši trends, bet jaunā norma. Mūsu rīcībā esošie dati liecina, ka AI funkcijas jau šobrīd aktīvi izmanto 25% jauno salokāmo viedtālruņu lietotāju un prognozējam, ka šis apjoms tikai turpinās augt. Populārākās funkcijas šobrīd ietver, piemēram, Circle to Search, kas ar vienu rokas kustību ļauj apvilkt un uzzināt nepieciešamo par jebkuru ekrānā redzamo objektu, kā arī foto apstrādes palīgs, ar kuru var retušēt un uzlabot attēlus teju profesionālā līmenī,” norāda Līga Bite.

Galaxy Fold7 ir kļuvis par Samsung visu laiku straujāk pārdoto salokāmo viedtālruni Rietumeiropā, pirmajās četrās pārdošanas nedēļās vien tikdams pārdots vairāk nekā ceturtdaļmiljons eksemplāros, vairāk nekā divkāršojot iepriekšējā modeļa rezultātus tādā pašā laika posmā.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt