Latvijā, sākot ar 12. novembri sākusies pirmā oficiālā televīzijas kanāla raidīšana ULTRA HD kvalitātē.
2014. gadā Eiropas tirgū ienāca televizori, kuri atbalsta ULTRA HD izšķirtspēju. Televizoriem piemīt laba akustika, lielisks dizains un HEVC kodekss 4K kvalitātes raidīšanai. Kopā ar šo televizoru parādīšanos Latvijas tirgū, radās arī jautājums – kādi kanāli Latvijā atbilst ieviesto televizoru kvalitātei? 2014. gadā atbilde bija nepārprotama – nekādi. Bija nepieciešami vēl 4 gadi, lai Latvijā oficiāli ienāktu pirmais ULTRA HD kanāls – Insight TV.
Insight UHD ir Nīderlandē bāzēts televīzijas kanāls, kurš strādā pēc Eiropā arvien izplatītākas prakses – “Ad-free“- bez reklāmām.
Augstāka kvalitāte skatītājus priecēs ar kristāldzidru attēlu un izcilu izšķirtspēju, ļaujot pilnībā izbaudīt televīzijas priekšrocības, un, iespējams, Jūsu nesen iegādāto, jaudīgo TV!
Dmitrijs Beļajevs, Balticom Televīzijas departamenta vadītājs: ”Mums ir liels prieks un gandarījums Latvijā skatītājiem ieviest televīzijas skatīšanos augstākā līmenī – ULTRA HD kvalitāte spēj pārraidīt 8.3 miljonus pikseļu! Jau šobrīd cītīgi strādājam pie tā, lai piesaistītu vēl 2 kanālus ar šādu kvalitāti.”
Ņemot vērā arī Latvijas sasniegumus, esot TOP augšgalā pēc interneta ātruma rādītājiem pasaules valstīs, šis ir uzskatāms kā liels sasniegums Latvijas tehnoloģiju un telekomunikāciju vidē, kas kārtējo reizi pierāda Latvijas tehnoloģiju attīstību augsto līmeni.
6 Responses
Cik noprotu, jaunā komanda saodusi reklāmu naudas smaku. OK, Samuraja laikā bez tām arī neiztikām, bet nu jau izskatās, ka kāds cenšas nopelnīt nemazo piķi.
Lai pelna un ceru, ka arī pelnīs.
Normāla preses relīze, kur problēma? Bez tam šī ziņa vienam otram, gan jau, ir interesanta. Man po…, man tuvākos gadus ir padomā jēdzīgākas lietas, kur izgāzt naudu, nekā 4K televizors 🙂
Preses relīze. Reklāmas tiks atzīmētas ar sadaļu REKLĀMRAKSTI. Dažas relīzes tiek iesūtītas reāli kā reklāmas, skatos, ka dažas Jānis ir pat ielicis. 🙂 Nedaudz stingrāk būs jāizvērtē, ko likt un ko ne.
Daudzas arī ir uz robežas, piemēram, arī pat NVIDIA vai AOC iekārtām – tas teorētiski arī uzskatāms par reklāmrakstu, bet liek liktas kā relīzes.
Nauda protams ir jāpelna, citādi portālu uzturēt nav iespējams. Jo lielāks budžets portālam būs pieejams no reklāmām, jo vairāk varēsim ieguldīt pašā saturā.
Būtībā jebkurš apcerējums par lietu, ir reklāma tai. Domājat ka Intel, AMD, Nvidia,… sūta Youtube blogeriem savus produktus dēļ labas sirds? Šamējie sapratuši ka tā ir lēta reklāma, jo cik izmaksā reklāmas kampaņa, un cik izmaksā pāris gabali paraugu izsūtīšanai blogeriem. Lainuss savā kanālā par RX590 par šo arī runā.
Plānojam arī kādā brīdī sākt apskatus, nezinu gan cik drīz. Lainusa kanālā arī ik pa laikam iemetu aci, formāts arī saprotams lielākais auditorijai, nevis tikai dzelžu pārzinātājiem. No šadām relīžu reklāmām neizbēgt, jo visas no tām ir reklāmas. Vairāk jāskatās uz to, kurai ir odziņa, pievienotā vērtība un kaut kas noderīgs lasītājam – ja iesūtītājs to ir sagatavojis, ok – ja nē, nu tad, tad sorry.