LG kļūst par pirmo zīmolu Eiropā ar 10 miljoniem pārdotu OLED televizoru

LG Electronics (LG) ir sasniedzis nozīmīgu pagrieziena punktu – uzņēmums kļuvis par pirmo zīmolu Eiropā, kas pārsniedzis 10 miljonu pārdotu OLED televizoru robežu. Šis rezultāts panākts 2025. gada otrajā ceturksnī, apliecinot LG ilgstošo līderību šajā tehnoloģiju segmentā. Kopš OLED televizoru ieviešanas 2013. gadā, LG ir konsekventi paplašinājis savu klātbūtni reģionā, 2025. gada pirmajā ceturksnī sasniedzot 56,4% tirgus daļu.

LG pārliecinošais pārdošanas apjoma kāpums apliecina uzņēmuma tirgus spēku – no 2 miljoniem pārdotu OLED televizoru 2019. gadā līdz 9,5 miljoniem 2024. gadā. Pieprasījums ir gandrīz pieckāršojies piecu gadu laikā, sasniedzot nozīmīgus attīstības posmus 2021. gadā (4,9 miljoni) un 2023. gadā (8 miljoni). Saskaņā ar tirgus izpētes uzņēmuma Omdia datiem, LG C sērijas modeļi joprojām ir populārākie OLED televizori Eiropā, tostarp jaunākais C5 modelis piedāvā būtiskus attēla spilgtuma un kvalitātes uzlabojumus. 

“Mēs lepojamies, ka LG OLED tehnoloģija ir kļuvusi par iecienītāko izvēli arvien vairāk mājsaimniecībās Baltijā un Eiropā. OLED televizoru tirgus turpina strauji augt, un LG kā premium segmenta līderis ir apņēmies piedāvāt inovatīvus, augstākās klases risinājumus, kas nodrošina ne tikai izcilu attēla kvalitāti, bet arī nevainojamu lietošanas pieredzi. Sasniegums ar desmit miljoniem pārdotu televizoru ir apliecinājums mūsu ilgtspējīgajai izaugsmei un patiesajām rūpēm par patērētājiem,” norāda LG Electronics vadītājs Baltijas valstīs Sergejs Samoiļenko.

2025. gada OLED evo televizori aprīkoti ar Brightness Booster Ultimate tehnoloģiju, kas nodrošina līdz pat trīs reizes lielāku spilgtumu nekā parastie OLED, piedāvājot vēl intensīvāku un dzīvīgāku attēlu. Tos darbina jaunākās paaudzesα11 AI Processor Gen2 procesors, kas nodrošina attēla kvalitātes uzlabošanu ar mākslīgā intelekta palīdzību, HDR10pielāgošanu un virkni viedo funkciju, tostarp AI tālvadības pulti un Voice ID personalizētu balss atpazīšanu. Tostarp 2025. gadā LG atsevišķos Eiropas tirgos ieviesa pasaulē pirmo caurspīdīgo un bezvadu 4K OLED televizoru. Šis modelis paceļ inovāciju un dizaina latiņu jaunā līmenī, piedāvājot lietotājiem pilnīgi jaunu televizora skatīšanās pieredzi. 

LG OLED televizori ir saņēmuši augstākos novērtējumus no patērētāju organizācijām 12 Eiropas valstīs, kā arī ieguvuši UL SolutionsIntertekTÜV Rheinland un Carbon Trust sertifikātus, kas apliecina to kvalitāti un ilgtspējību.

Par godu šim sasniegumam LG no 2025. gada 19. maija līdz 30. jūnijam rīko kampaņu “LG Straumēšanas nedēļa”, kuras laikā OLED televizoru īpašniekiem būs pieejami īpaši piedāvājumi dažādos straumēšanas pakalpojumos. 

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt