LG nāk klajā ar drosmīgu vīziju kļūt par viedo dzūves risinājumu uzņēmumu

LG (LG Electronics) paziņo, ka maina sava biznesa fokusu, lai pasaulē kļūtu pazīstams kā viedo dzīves risinājumu uzņēmums, nevis kā pasaulē vadošais sadzīves tehnikas zīmols. Ar jauno vīziju LG vēlas savienot un uzlabot klientu dažādo pieredzi. Uzņēmums vēlas līdz 2030. gadam palielināt uzņēmuma tirdzniecības apjomu līdz 100 triljoniem Korejas vonu jeb 70 miljardiem eiro (saskaņā ar Eiropas Centrālās bankas ceturkšņa vidējo valūtas maiņas kursu).

Uzņēmuma izpilddirektors Viljams Čo, uzstājoties LG Sciencepark Seulā, Dienvidkorejā, prezentēja šo drosmīgo vīziju, kas veidota uz trim izaugsmes pīlāriem – jaunu pakalpojumu platformu izveide, kas balstīta uz biznesa modeļa attīstību, paplašināt korporatīvo klientu (B2B) apkalpošanas jomu un izpētīt tādus jaunus uzņēmējdarbības virzienus kā elektrisko automobiļu uzlāde un digitālā veselība. Izpilddirektors norādīja, ka elektrifikācija, servitizācija un digitalizācija ir galvenie virzieni uz kuriem LG koncentrēsies, lai sasniegtu strauju vidēja un ilgtermiņa izaugsmi.

LG turpinās īstenot savu drosmīgo vīziju, lai mainītu uzņēmuma darbību kā viedo dzīves risinājumu uzņēmumu, kas savieno un paplašina klientu dažādās dzīves telpas un pieredzes. Tas tiks darīts, lai saglabātu savas pozīcijas un turpinātu darbību kā labākais sadzīves tehnikas zīmols, kas nodrošina kvalitatīvus produktus,” sacīja izpilddirektors Čo. “Lai sasniegtu šo mērķi mēs izveidosim pilnīgi jaunu LG, no jauna izstrādājot veidus, kā mēs strādājam un komunicējam ar patērētājiem.”

Izpilddirektors iepazīstināja arī ar uzņēmuma finanšu mērķiem. “Mēs sasniegsim Triple 7, kas paredz panākt vidējo izaugsmes tempu un pamatdarbības peļņas kāpumu par 7% vai vairāk, kā arī lai uzņēmuma vērtības un EBITDA attiecību būtu 7,” sacīja izpilddirektors. “Mūsu mērķis ir līdz 2030. gadam palielināt pārdošanas apjomu no 65 triljoniem vonu (45,7 miljardi eiro) pērn līdz 100 triljoniem vonu (70 miljardi eiro), mēs izveidosim uzņēmumu, ko pienācīgi atpazīst tirgus un klienti.”

Čo sacīja, ka LG koncentrēsies uz platformu balstītu pakalpojumu biznesa modeli, B2B jomu paplašināšanu un jauniem izaugsmes veidiem kā trīs galvenajiem pīlāriem. Paredzams, ka līdz 2030. gadam šo trīs pīlāru īpatsvars ieņēmumos un pamatdarbības peļņā palielināsies līdz vairāk nekā 50%.

Uzņēmums plāno līdz 2030. gadam investēt vairāk nekā 50 triljonus vonu (35 miljardi eiro) uzņēmējdarbības kvalitatīvā izaugsmē. Tas ietvar arī biznesa portfeļa attīstību, balstoties uz trīs jaunajiem izaugsmes pīlāriem. Šīs investīcijas ietver ieguldījumus pētniecībā un attīstībā vairāk nekā 25 triljonu vonu (17,5 miljardi eiro) apmērā, ieguldījumus objektos vairāk nekā 17 triljonu vonu (12 miljardi eiro) apmērā un stratēģiskās investīcijas 7 triljonu vonu (4 miljardi eiro) apmērā.

Uzņēmums arī paātrina sava B2B biznesa paplašināšanu, skaidroja izpilddirektors. LG bagātīgā izpratne par klientiem, kā arī zināšanas attiecībā uz komunikāciju ar klientiem un ieklausīšanos viņos, tiks pilnībā paplašinātas komerciālās, mobilitātes un virtuālajās telpās.

Čo norādīja uz to, kā LG paātrina uzņēmuma mēroga izmaiņas no korporatīvās kultūras uz zīmola komunikāciju katrā klientu kontaktpunktā. Tas tiks darīts, lai kļūtu par zīmolu, kas silda klientu sirdis un rada smaidu viņu sejās, vienlaikus ļaujot klientiem sajust vērtību un Dzīve ir laba filozofiju. Uzņēmums arī veicina VSP vadības aktivitātes, lai pildītu savus pienākumus kā globālam korporatīvam pilsonim.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt