LG paziņo 2025. gada otrā CETURKŠŅA finanšu rezultātus

LG Electronics (LG) paziņo, ka uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms šī gada otrajā ceturksnī veidojis 20,74 triljonus vonu (13,08 miljardi eiro saskaņā ar Eiropas Centrālās bankas ceturkšņa vidējo valūtas maiņas kursu), bet pamatdarbības peļņa bijusi 639,4 miljardi vonu (403,3 miljoni eiro). Gan tirdzniecības apjoms, gan pamatdarbības peļņa gada griezumā samazinājusies, ņemot vērā nestabilo situāciju globālajā tirgū, lielāku muitas tarifu radīto slogu, ko izraisījušas ASV tirdzniecības politikas izmaiņas, un sīvāku konkurenci. Arī izmaksu, tostarp loģistikas izdevumu, kāpums negatīvi ietekmējis rentabilitāti salīdzinājumā ar to pašu laika periodu pērn.

Neraugoties uz šiem izaicinājumiem, uzņēmumi Home Appliance Solution Company, Vehicle Solution Company un Eco Solution Company uzrādījuši veiksmīgus darbības rezultātus, katram no tiem gada griezumā palielinot gan tirdzniecības apjomu, gan pamatdarbības peļņu. Visi trīs uzņēmumi uzrādījuši visu laiku augstākos otrā ceturkšņa rezultātus.

Tikmēr uzņēmums Media Entertainment Solution Company uzrādījis pamatdarbības zaudējumus, kas galvenokārt skaidrojami ar televizoru tirdzniecības apjoma kritumu un mārketinga izdevumu pieaugumu. Tomēr uz webOS balstīto reklāmu un satura bizness turpināja gūt stabilu peļņu, arvien vairāk atbalstot uzņēmuma finanšu rezultātus.

Veidojot spēcīgākus uzņēmuma pamatus kvalitatīvai izaugsmei

LG turpina stiprināt savus uzņēmējdarbības pamatus, koncentrējoties uz ar aparatūru nesaistītajiem segmentiem, piemēram, abonēšanas pakalpojumiem, webOS platformu un tiešo pārdošanu klientiem, izmantojot LGE.COM.

2025. gada otrajā ceturksnī ieņēmumi no sadzīves tehnikas abonēšanas biznesa pieauga par 18%, sasniedzot 630 miljardus vonu (397,4 miljoni eiro).

Šie segmenti joprojām ir uzņēmuma portfeļa pārveides centrālais elements. Uzņēmumu apkalpošanas (B2B) segments ir mazāk jutīgs pret pieprasījuma svārstībām, un tajā ir izteikti šķēršļi jaunu tirgus dalībnieku ienākšanai, pateicoties uz risinājumiem balstītām attiecībām ar klientiem. Ar aparatūru nesaistīti segmenti nodrošina regulārus ieņēmumus un augstu peļņu, savukārt D2C kanāls uzlabo rentabilitāti un zīmola pašu kapitālu.

LG Home Appliance Solution Company

Home Appliance SolutionCompany tirdzniecības apjoms otrajā ceturksnī sasniedza 6,59 triljonus vonu (4,16 miljardi eiro), bet pamatdarbības peļņa bija 439,9 miljardi vonu (277,5 miljoni eiro), uzņēmumam uzrādot visu laiku augstākos otrā ceturkšņa rezultātus. Neraugoties uz nelielo patērētāju pieprasījumu, tarifu radīto spiedienu un pieaugošajām transporta izmaksām, uzņēmums saglabāja spēcīgu konkurētspēju pasaulē. Tā divvirzienu

stratēģija, kas vērsta gan uz premium, gan plaša patēriņa tirgus segmentiem, turpināja nodrošināt labus rezultātus. Abonēšanas modeļa bizness turpināja strauji paplašināties. Darbības efektivitāte un ražošanas optimizācija palīdzēja kompensēt izmaksu pieaugumu un veicināt rentabilitāti.

Nākotnē gaidāma vien pakāpeniska tirgus atveseļošanās pastiprinātas konkurences apstākļos. Uzņēmums koncentrēsies uz abonēšanas un D2C segmentu paplašināšanu un papildu izmaksu uzlabošanu, lai palīdzētu mazināt ASV tarifu radīto ietekmi. Lai gan tiek prognozēts, ka loģistikas izmaksu radītais spiediens nedaudz mazināsies salīdzinājumā ar 2024. gada beigām un 2025. gada sākumu, uzņēmums plāno rūpīgi pārvaldīt mārketinga izdevumus, lai saglabātu vai pārsniegtu pagājušā gada pamatdarbības peļņas līmeni.

LG Media Entertainment Solution Company

Media Entertainment Solution Company tirdzniecības apjoms otrajā ceturksnī bija 4,39 triljoni vonu (2,77 miljardi eiro), un uzņēmums strādāja ar 191,7 miljardu vonu (120,9 miljoni eiro) pamatdarbības zaudējumiem, ņemot vērā pieprasījuma kritumu, kura dēļ samazinājusies televizoru pārdošana un palielinājušies mārketinga izdevumi.

Turpmāk uzņēmums koncentrēsies uz darbības efektivitātes uzlabošanu visos uzņēmējdarbības segmentos. Uzņēmums plāno paplašināt savu klātbūtni tādos dienvidu tirgos kā Indija, kur pieprasījums joprojām ir salīdzinoši liels. Paredzama arī nepārtraukta izaugsme webOS platformas segmentā ar jauna satura piedāvājumiem tādās jomās kā videospēles un digitālā māksla.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt