LG Electronics Inc. (LG) paziņo, ka 2025. gada trešajā ceturksnī uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms sasniedza 13,5 miljardus eiro (21,87 triljonus vonu saskaņā ar Eiropas Centrālās bankas valūtas maiņas kursu[1]), bet pamatdarbības peļņa bijusi 425 miljoni eiro (688,9 miljardi vonu). Veiksmīgi uzņēmumu Home Appliance Solution Company un Vehicle Solution Company darbības rezultāti nodrošina otru augstāko tirdzniecības apjomu kompānijas vēsturē.
Uzņēmumi Home Appliance Solution Company un Vehicle Solution Company uzrādījuši labus darbības rezultātus, neraugoties uz tādiem ārējiem izaicinājumiem kā ASV ieviestie muitas tarifi un elektrisko automobiļu tirgus izaugsmes palēnināšanās. Šie rezultāti liecina par LG nemitīgajiem pūliņiem dažādot uzņēmējdarbības portfeli un nodrošināt kvalitatīvu izaugsmi, izmantojot tādus B2B risinājumus kā automobiļu un HVAC sistēmas, paplašinot ar ierīču ražošanu nesaistītu biznesu darbību, tai skaitā abonēšanas un webOS segmentus, un izmantojot inovatīvus uzņēmējdarbības modeļus, kas paredz tiešo pārdošanu patērētājiem.
Trešajā ceturksnī uzņēmumu apkalpošanas (B2B) segmenta ieņēmumi gada griezumā pieauga par 2% līdz 3,64 miljardiem eiro (5,9 triljoniem vonu), bet ieņēmumi no sadzīves tehnikas abonēšanas biznesa sasniedza 432 miljonus eiro (700 miljardus vonu), kas ir par 31% vairāk nekā trešajā ceturksnī pērn.
2025. gada trešā ceturkšņa rezultāti un uzņēmumu prognozes
LG Home Appliance Solution Company
Home Appliance SolutionCompany tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī sasniedza 4,06 miljardus eiro (6,58 triljonus vonu), bet pamatdarbības peļņa bija 226 miljoni eiro (365,9 miljardi vonu). Izaugsmi veicināja veiksmīga divvirzienu stratēģija, kas vērsta gan uz premium, gan plaša patēriņa tirgus segmentiem, kā arī nepārtraukta abonēšanas un tiešsaistes biznesu paplašināšanās. Ražotņu optimizācija un darbības efektivitātes uzlabojumi palīdzēja kompensēt ASV ieviesto tarifu negatīvo ietekmi, tādējādi nodrošinot augstāku rentabilitāti gada griezumā.
Raugoties uz ceturto ceturksni, sagaidāms, ka globālajā sadzīves tehnikas tirgū saglabāsies izaicinājumi, ņemot vērā gauso pieprasījuma pieaugumu un konkurences saasināšanos. Uzņēmums plāno turpināt paplašināt abonēšanas un tiešsaistes biznesu darbību un arī turpmāk koncentrēties uz centieniem nodrošināt kvalitatīvu izaugsmi. Tāpat uzņēmums arī turpinās uzlabot izmaksu struktūru un samazināt fiksētās izmaksas, lai uzlabotu rentabilitāti salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
LG Media Entertainment Solution Company
Media Entertainment Solution Company tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī bija 2,87 miljardi eiro (4,65 triljoni vonu), un uzņēmums strādāja ar 187 miljonu eiro (302,6 miljardu vonu) pamatdarbības zaudējumiem. Rentabilitāti ietekmēja mārketingam veltīto investīciju pieaugums, lai reaģētu uz konkurences saasināšanos, un vienreizēji izdevumi, kas saistīti ar brīvprātīgu strādājošo darba attiecību izbeigšanu.
Uzņēmums joprojām koncentrējas uz darbības efektivitātes un rentabilitātes uzlabošanu televizoru ražošanas biznesā, vienlaikus paplašinot webOS platformu ar reklāmas un satura dažādošanas pasākumiem. Uzņēmums arī plāno stiprināt savu klātbūtni dienvidu tirgos, kur pieprasījums joprojām ir salīdzinoši noturīgs.
LG Vehicle Solution Company
Vehicle Solution Company strādāja ar 1,64 miljardu eiro (2,65 triljonu vonu) tirdzniecības apjomu un 92 miljonu eiro (149,6 miljardu vonu) pamatdarbības peļņu. Tirdzniecības apjomam reģistrēts visu laiku augstākais līmenis trešajam ceturksnim, bet pamatdarbības peļņa sasniegusi augstāko ceturkšņa līmeni kopš uzņēmuma dibināšanas. Pamatdarbības peļņas norma pirmo reizi pārsniedza 5%.
Lai gan tādi ārējie faktori kā izmaiņas ASV elektrisko automobiļu subsīdiju politikā var radīt īstermiņa izaicinājumus ceturtajā ceturksnī, uzņēmuma mērķis ir saglabāt stabilu rentabilitāti, pastāvīgi optimizējot produktu klāstu, uzlabojot izmaksu struktūru un īstenojot efektivitātes uzlabošanas pasākumus.
LG Eco Solution Company
Eco Solution Company tirdzniecības apjoms veidoja 1,34 miljardus eiro (2,17 triljonus vonu), bet pamatdarbības peļņa bija 82 miljoni eiro (132,9 miljardi vonu). Tirdzniecības apjoms gada griezumā nedaudz palielinājies, pateicoties pārdošanas apjoma kāpumam vietējā tirgū un nepārtrauktai abonēšanas un tiešsaistes biznesu izaugsmei. Pamatdarbības peļņa nedaudz samazinājās investīciju kāpuma dēļ.
Uzņēmums plāno turpināt izaugsmi, ieviešot konkrētiem reģioniem specifiskus produktus un aplūkojot jaunas iespējas komerciālo HVAC sistēmu un industriālo un enerģijas ražošanas iekārtu dzesētāju segmentos. Nesen uzņēmums noslēdza vairākus līgumus par mākslīgā intelekta datu centru dzesēšanas risinājumu nodrošināšanu Ziemeļamerikā, Latīņamerikā, Tuvajos Austrumos un Āzijā, kas liecina par jūtamu progresu. Uzņēmuma mērķis ir izmantot šos projektus kā stratēģiskas atsauces, lai turpinātu paplašināt savu klātbūtni tirgū. Vienlaikus tas gatavojas tirgū laist datu centriem paredzētus nākamās paaudzes dzesēšanas risinājumus, kuros tiek izmantots šķidrums, un paplašināt partnerības, lai attīstītu šāda veida dzesēšanas tehnoloģijas.
[1] Vidējais KRW valūtas maiņas kurss pret EUR 2025. gada trešajā ceturksnī ir 1,620 voni.

































