Lai kļūtu par vienu no lielākajām un spēcīgākajām pilna servisa mārketinga aģentūrām Latvijā, uzsākta mediju aģentūru “Sparta Media”, “Frank”, “MRVLS” un “Media Flow” apvienošanas process, ko plānots noslēgt līdz gada beigām.
Mediju aģentūru kopējais apgrozījums pārsniedz 16 miljonus eiro, nodarbinot vairāk nekā 50 darbiniekus, kuri savas darba vietas saglabās arī pēc apvienošanās noslēgšanas. Tuvāko trīs gadu laikā plānots uzsākt darbu visās Baltijas valstīs un palielināt apgrozījumu līdz vismaz 25 miljoniem eiro.
“Jau no 2026.gada 1.janvāra būsim noslēguši apvienošanās procesu, lai klientiem piedāvātu kvalitatīvus un vispusīgus mārketinga pakalpojumus, tostarp analītiku, reklāmas izvietošanu un radošus risinājumus, tādējādi parūpējoties par to, ka sadarbības partneri gūst maksimālu rezultātu,” saka “Sparta Media” un apvienotās aģentūras vadītājs Ritvars Macieša, piebilstot, ka lēmums par apvienošanos tika pieņemts, lai kopīgi stiprinātu savus spēkus, kā arī uzvarētu lielos starptautiskos iepirkumos.
Kapitāldaļu sadalījumus jaunajā mārketinga aģentūrā būs – “IPG grupa” iegūs 60% no aģentūras, savukārt “Sparta Media” – 40%. Šo sadalījumu starp īpašniekiem noteica cilvēkresursu apjoms un apvienojamo dalībnieku skaits.
“Jaunais uzņēmums apvienos ilgu gadu gaitā uzkrātās zināšanas, analītiskās spējas, inovācijas un radošumu un tas veidos mūs par vienu no lielākajām un spēcīgākajām aģentūrām Latvijā,” teic R.Macieša.
SIA “MRVLS” 2024.gada apgrozījums bija 942 tūkstoši eiro, kas pieder “Marvelous Comjunication” un “Projekt Ben”. “Sparta media” pērn apgrozīja 5,778 miljonus eiro un pieder Ritvaram Maciešam un Tomam Šrāderam. “Digital Holding” (“Frank”) apgrozījums bija 3,996 miljoni eiro un tas pieder “Sparta Media”, “Playground Advertising”, “Ditia” un vairākām privātpersonām. “Media Flow” apgrozījums 2024.gadā bija 5,6 miljoni eiro un tas pieder “Digital Holding”.