Sekojot jaunajai Rimi izaugsmes stratēģijai, Rimi Latvia strauji attīsta e-komerciju, lai jau šoruden saviem pircējiem piedāvātu pirmo Rimi e-veikalu Baltijas valstīs. Mērķtiecīgs darbs pie digitalizācijas projektiem, attīstot un ieviešot arvien jaunus inovatīvus tehnoloģiskus risinājumus, ir tikai viens no virzieniem uzņēmuma jaunajā attīstības stratēģijā. Tā paredz arī iesāktā darba turpināšanu – veselīga dzīvesveida veicināšanu un videi draudzīgu risinājumu izvēli ceļā uz klimatam neitrāla uzņēmuma statusu jau 2020. gadā.
Ceļā uz uzņēmuma izaugsmi no 10. septembra Rimi visā Baltijā vienos jauns komunikācijas sauklis “Katra diena arvien labāka”, ietverot visus jaunās attīstības stratēģijas soļus – digitalizāciju, veselīga dzīvesveida veicināšanu un rūpes par apkārtējo vidi. Efektīva veikalu darbība, nodrošinot izdevīgus cenu piedāvājumus, plašs sortiments, produktu kvalitāte un veikalu pieejamība ir galvenie priekšnosacījumi izcilai iepirkšanās pieredzei, kurā aizvien lielāka nozīme ir dažādiem digitāliem risinājumiem. Tāpēc pēdējā gada laikā Rimi Latvia ir strauji attīstījis digitālo rīku izmantošanu un paplašinājis veikalu formātus, iepirkšanos padarot vēl ātrāku un ērtāku.
“Jau ilgāku laiku strādājam pie dažādiem jauninājumiem, un šis gads ir bijis īpaši ražens – esam ieviesuši jauno lietotni viedtālruņiem, kas pilda lojalitātes kartes funkciju; pavisam nesen esam uzsākuši darbu pie pašapkalpošanās skeneru ieviešanas, par ko jau saņemam daudz pozitīvu atsauksmju. Un nu esam gatavi arī ērta un moderna interneta veikala atvēršanai, kur varēs pasūtīt gan pārtiku, gan sadzīves preces, sagatavoto pirkumu grozu saņemot veikalā vai ar piegādi mājās,” atklāj Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Šobrīd norisinās e-komercijas platformas testēšana, lai jau oktobrī interneta veikals būtu pieejams Rimi klientiem. Sākotnēji iespēja saņemt iepriekš pasūtīto un sagatavoto iepirkumu grozu būs “Rimi Ozols” un t/c Spice, kur izveidoti internetā pasūtīto preču saņemšanas punkti. Turklāt t/c “Spice” kļūs arī par bāzi pasūtījumu apkopošanai piegādei uz mājām. “Vispirms pārbaudīsim jaunos risinājumus pie intensīvas pircēju plūsmas, bet ar laiku tie būs pieejami arī reģionos. Nākamais solis būs preču piegādes uz mājām, lai pakāpeniski audzētu to pircēju skaitu, kuriem ērtāk iepirkties internetā,” skaidro Valdis Turlais.
Arī Rimi Baltic valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans (Edgar Sesemann) atzīst: “Tirgus ir audzis, pircēji iecienījuši iepirkšanos internetā, un mēs varam veiksmīgi piedāvāt pircējiem mūsu izstrādāto risinājumu. Likumsakarīgi pirmo e-veikalu atveram Latvijā, kur Rimi ir vislielākais tirgus. Šeit redzam milzīgu potenciālu – citu valstu pieredze pārtikas e-komercijas segmentā rāda, ka tādos lielos un attīstītos tirgos kā, piemēram, Lielbritānija iepirkšanās internetā sasniedz pat 10% no visa pārtikas mazumtirdzniecības apjoma, kamēr Igaunijā tas ir tikai 1%, bet Latvijā un Lietuvā – pat pusprocents no kopējās tirgus daļas.”
Šovasar Rimi ieviesis Latvijā arī citu digitālu risinājumu ātrākai iepirkšanās pieredzei – jau vairākas nedēļas “Rimi Valdemārs” ir pieejama jaunā pašapkalpošanās skeneru sistēma, kuras galvenā priekšrocība ir iespēja Mans Rimi kartes īpašniekiem būtiski paātrināt iepirkšanās procesu, iegādājoties lielāku preču daudzumu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Mans Rimi karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.
“Katram iepirkšanās veidam ir savas priekšrocības. Svarīgākais ir piedāvāt elastīgu pieeju, lai katrs pircējs pats var izvēlēties ērtāko risinājumu atkarībā no pirkumu apjoma un veida,” norāda Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Līdz ar digitalizācijas attīstību Rimi plāno turpināt un vērst plašumā arī iesākto darbu pie veselīga dzīvesveida veicināšanas, pilnveidojot kustību un produktu līniju Labākai dzīvei, atbalstot vietējos ražotājus un iedvesmojot pircējus veselīgam un aktīvam dzīvesveidam. Viens no pirmajiem notikumiem būs simboliskais starta šāviens reģistrācijai Rīgas maratonam, kas no 2020. gada notiks ar Rimi zīmola vārdu. Rimi Rīgas maratona reģistrācija tiks atklāta 16. septembrī pie Brīvības pieminekļa.
Tāpat Rimi mērķtiecīgi turpinās darbu pie tā, lai īstenotu mērķi līdz 2020. gadam kļūt par klimatam neitrālu uzņēmumu. Tas paredz gan turpmāku atteikšanos no vienreizējiem plastmasas iepakojumiem un videi draudzīgu, ilgtspējīgu iepakojuma risinājumu meklējumus, gan samazinātu CO2 izmešu un pārtikas atkritumu apjomu. Sadarbībā ar skolām Rimi īstenos izglītojošas programmas par pārdomātu iepirkšanos un ilgtspējīgiem risinājumiem.
Šobrīd Rimi Latvia tīklā ir 124 četru formātu veikali: 32 Rimi Hyper, 32 Rimi Super, 51 Rimi Mini un 9 Rimi Express, kas darbojas 27 Latvijas pilsētās. Rimi Latvia strādā vairāk nekā 5000 darbinieku.
One Response
algas, lai arī paceļ darbiniekiem