“Tet” zīmols “Backscreen” uzsāk sadarbību ar Lietuvas vadošo raidorganizāciju LNK

“Tet” zīmols “Backscreen” uzsāk sadarbību ar Lietuvas vadošo nacionālo raidorganizāciju LNK, kas organizācijai ļaus modernizēt video satura apstrādi, uzglabāšanu un straumēšanu, nodrošinot ērtāku video satura skatīšanās pieredzi. LNK skatītājiem būs pieejams plašāks satura klāsts, kas ietvers ekskluzīvu piekļuvi TV seriāliem, šoviem un citiem raidījumiem pat mēnesi pirms to ētera televīzijā. 

Jauno tehnoloģisko risinājumu plānots ieviest šī gada otrajā pusē un tas tiks izvietots “Tet” mākonī, ko kontrolē ES institūcijas, nodrošinot augstāko datu drošības un pārraides stabilitātes līmeni. Tas arī ļaus pilnveidot LNK monetizācijas procesus un pielāgoties mainīgajiem skatītāju paradumiem, piemēram, satura straumēšanai uz vairākiem ekrāniem.

“Mēs vēlamies nodrošināt skatītājiem iespēju baudīt LNK TV grupas saturu jebkurā sev ērtā veidā – izmantojot mobilo lietotni, televizoru vai tiešsaistes platformu. Pateicoties jaunajam risinājumam, reģistrētajiem lietotājiem būs pieejams plašāks un daudzveidīgāks saturs bez maksas,” uzsver LNK TV grupas izpilddirektore Zita Sarakienė.

LNK TV grupu veido pieci bezmaksas tiešraides televīzijas kanāli un ziņu portāls lnk.lt. Tā ir lielākā un populārākā raidorganizācija Lietuvā, piesaistot vairāk nekā 950 000 skatītāju dienā jeb katru trešo televīzijas skatītāju valstī.

“Neskatoties uz pieaugošo video patēriņu pēc pieprasījuma, televīzija un reklāmas saglabā nozīmīgu lomu mediju industrijā. “Backscreen” platforma ir veidota, lai apvienotu tradicionālo televīziju ar mūsdienu digitālajām iespējām, piedāvājot skatītājiem un reklāmas devējiem veiksmīgākos digitālos risinājumus un skatīšanās pieredzi,” skaidro “Backscreen” komercdirektors Jans Freleks.

“Backscreen” ir vadošais OTT tehnoloģiju izstrādātājs no Baltijas reģiona, kura klientu lokā ir “Tet”, “LTV”, “ReTV”, “LRT”, “Telia Sweden”, “Fashion TV” un “Delfi”. Uzņēmuma piedāvātie digitālie pakalpojumi nodrošina intuitīvu un pielāgojamu skatīšanās pieredzi gan tradicionālajai televīzijas auditorijai, gan interneta platformu lietotājiem.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt