Xiaomi paziņoja par Xiaomi EV Eiropas pētniecības, attīstības (R&D) un dizaina centra atvēršanu Minhenē, Vācijā, kas ir pirmais šāda veida centrs ārpus vietējā tirgus. Šis notikums ir nozīmīgs pavērsiens Xiaomi EV globālajā stratēģijā, kas veidots, lai veicinātu progresu viedās mobilitātes un automobiļu inovāciju jomā, vienlaikus tālāk īstenojot uzņēmuma stratēģiju “Cilvēks x Auto x Mājas” gudrās ekosistēmas attīstībā.
Stratēģiski izvietotais centrs Minhenē, vienā no vadošajiem Eiropas automobiļu inženierijas un dizaina centriem, koncentrēsies uz augstas veiktspējas transportlīdzekļu projektiem, elektromobiļu tehnoloģiju attīstību, dizaina inovācijām, klientu vajadzību izpratni un padziļinātiem pētījumiem.
Inovāciju dzinējspēks pašā Eiropas sirdī
Minhenes pētniecības un dizaina centra izveide uzsver Xiaomi EV apņemšanos veidot globālu inovāciju tīklu. Izmantojot pasaules līmeņa kompetences un ekosistēmu, Xiaomi EV paātrina izrāvienus viedās braukšanas un transportlīdzekļu dinamikas jomā. Šī R&D tīkla paplašināšana stiprina uzņēmuma spēju radīt un piegādāt transportlīdzekļus, kas patiesi iedvesmo un ir atzīti par savu veiktspēju, vienlaikus nodrošinot, ka Xiaomi EV produkti atbilst globālajiem drošības un kvalitātes standartiem.
Ieguldījumi talantos un sadarbībā
Minhenes centrs apvienos inženierus, dizainerus un pētniekus sadarbībai ar Xiaomi EV globālajām komandām. Uzņēmums ir apņēmies investēt starptautisko talantu attīstībā un veidot atvērtu, uz nākotni vērstu vidi, kas veicina izrāvienus transportlīdzekļu veiktspējā, autonomajā braukšanā, elektrotransportlīdzekļu platformās un nākamās paaudzes lietotāju pieredzē.
Centrs veicinās sadarbību ar pētniecības institūcijām un veidos nozīmīgu saikni starp nozarēm, lai paātrinātu viedās mobilitātes risinājumus un ekosistēmu integrāciju, vienlaikus risinot infrastruktūras un ētiskos AI jautājumus. Tas iezīmēs nozīmīgu pagrieziena punktu Xiaomi globālajā paplašināšanā.
Atklāšana iezīmē nozīmīgu soli Xiaomi EV misijā kļūt par globālu līderi jaunajā viedās mobilitātes laikmetā. Pēc veiksmīgas Xiaomi SU7, Xiaomi SU7 Ultra un Xiaomi YU7 modeļu palaišanas Ķīnas tirgū šīpaplašināšanās ir nozīmīgs progress uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijā “Cilvēks × Auto × Mājas”. Tā sagatavo pamatu ienākšanai Eiropas tirgū 2027. gadā.