Preses relīzes

Samsung izveidojis īpašus TV sociālajiem tīkliem

ASV atklāj, ka katru gadu iedzīvotāji pie telefona pavada arvien vairāk laika, un pašlaik tās ir apmēram 3 stundas un 43 minūtes, kamēr pie TV – par 8 minūtēm mazāk. Pieaugot mobilā satura patēriņam, Samsung radījis jaunus TV modeļus, kas izceļas ne tikai ar dizainu, bet arī iespējām neredzēti ērti savienoties ar telefonu un sociālajiem tīkliem – Serif un Sero.

Viedtālruņu lietotāji ir pieraduši, ka ar mobilo ierīci var ērti mainīt ekrāna novietojumu no vertikāla uz horizontālu un otrādi, piemēram, piemēram, pārslēdzoties no TikTok video uz seriālu Netflix. Droši vien nav diskusiju par to, ka filmas un seriālus ir ērtāk skatīties uz lielāka ekrāna, bet dažkārt ir arī kāds TikTok video, kas jāredz visiem ģimenes locekļiem. Tieši tam piemērots būs jaunais Samsung TV modelis – Sero, kas patiešām atbilst mūsdienīga cilvēka vajadzībām un arī izceļas interjerā,” stāsta Samsung Electronics Baltics sadzīves elektronikas biznesa direktors Baltijā Sergejs Kostjučenko.

The Sero: televizors ar rotējošu ekrānu

Sero televizora modelis izceļas ar to, ka tā ekrānu ir iespējams vienkārši pagriezt vertikāli – tas ļauj ērti skatīt jebkuru fotogrāfiju vai video no sava viedtālruņa tieši uz TV ekrāna, turklāt televizors pats saprot satura orientāciju un tai pielāgojas. Arī Sero nosaukums nav radies netīšām – Korejiešu valodā tas nozīmē “vertikāli”, atsaucoties uz jaunā modeļa izteiksmīgāko iezīmi.

Sero 43 collas lielais ekrāns ir piemērots 4K satura attēlošanai, un tajā ir apvienotas iecienītākās QLED TV iespējas – 100 % krāsu vērtība ar Quantum Dot kvantu punktu tehnoloģiju, turklāt tas ir viegli savienojams gan ar Android, gan Apple ierīcēm. Sero televizorus Baltijas valstīs būs iespējams iegādāties jau no jūlija.

Šī televizora inovatīvais dizains un funkcijas tika atzinīgi novērtētas pasaules mērogā CES Tehnoloģiju izstādē ar 2020. gada “Labākā Inovācija” balvu un iF dizaina ceremonijā ar zelta godalgu. “Turklāt Samsung ir pasaules vadošais televizoru zīmols jau 14 gadus pēc kārtas, un ceru, ka šie jaunpienācēji mūsu produktu klāstā šo statusu ļaus noturēt arī ilgāk,” papildina S.Kostjučenko.

The Serif: televizors ar izteiksmīgu dizainu

Jaunie Serif modeļi tika radīti ar mērķi, lai tie īpaši skaisti iekļautos interjerā, akcentējot televizoru kā dizaina elementu, nevis tikai funkcionālu ierīci. To tapšanā tika piesaistīti arī pasaulē atzītie dizaineri no Parīzes – brāļi Ronans un Ervans Buruleki (Ronan & Erwan Bouroullec), kuru rokrakstam raksturīgi estētiski un industriāli darbi.

Serif televizori ir veidoti tā, lai tie būtu estētiski pievilcīgi no jebkura skatupunkta, izveidojot 360 grādos pievilcīgu ekrānu uz minimālistiska dizaina statīva. Arī televizora aizmugure izveidota tā, lai noslēptu dažādas vadu vai savienojumu vietas.

Šogad šis modelis ir pieejams ar 55 collu ekrānu, kā arī citām QLED TV raksturīgām priekšrocībām.

Iepakojums pārtop par mēbelēm

Lai mazinātu mājsaimniecībās radīto atkritumu apjomu, Samsung radījis īpašu “Serif Eco-Packaging” iepakojuma dizainu, kas ļauj lielās televizora kartona kastes izmantot atkārtoti, proti, tās var pārvērst par nelielām, universālām mēbelēm. Izsaiņojot iegādātās ierīces, biezo, gofrēto kartona iepakojumu var pārveidot par mazu galdiņu, plauktiņu vai mājas mīluļa mājvietu. Iepakojuma pārveidošanas instrukciju pēc izpakošanas varēs saņemt savā viedtālrunī, noskenējot QR kodu.

Atbildēt

Līdzīgi raksti