Deezer aizņemas idejas no Spotify

Pirmdien Deezer kļuva par pirmo platformu, kas izlaiž ikgadējo apkopojumu – My Deezer Year 2025 – kas atgādina Spotify Wrapped. 

Rīks “My Deezer Year” piedāvā lietotājiem detalizētu pārskatu pār aizvadītā gada klausītākajiem māksliniekiem, dziesmām, albūmiem un vispārēji pavadīto laiku ar mūziku.

Šī gada piedāvājumā ir jauna “romantiskās komēdijas” tematika. Atsaucoties uz lietotni, lietotājiem izpētot savus klausīšanās paradumus, viņi jutīsies kā romantiskā komēdijā. Deezer balss pavada stāstu, tā gaitā norādot arī uz negaidītiem pavērsieniem.

Pieredze ir sadalīta trīs epizodēs. Pirmā “Meet Cute” izceļ jaunos māksliniekus, kuri atklāti gada laikā. Otrā epizode – “Love Triangle” – ir par trim klausītākajiem māksliniekiem. Savukārt trešā daļa ar nosaukumu “Happily Ever After” atrāda mīļākos skaņdarbus, ko papildina pielāgots atskaņošanas saraksts.

Šī gada piegājiens krietni atšķiras no pērnā, kas ietvēra interaktīvu pieeju. Pagājušogad lietotājiem bija iespēja izvēlēties tikt slavētiem vai nopeltiem par savām mūzikas gaumēm.

Gluži kā citus gadus tiek integrēta arī pielāgota viktorīna, kur lietotāji atbild uz jautājumiem, atsaucoties uz saviem paradumiem.

Papildus klienti var izgatavot arī savas viktorīnas, ievadot mīļāko žanru un klausītāko mākslinieku, un tās koplietot ar citiem, lai noskaidrotu saderību. Jāpiemin, ka šis ir pirmais gads, kad tie, kuri nav Deezer klienti, var izgatavot savas viktorīnas. Visticamāk šis ir solis, ar ko piesaistīt jaunus klientus. 

Lietotne dalās arī ar interesantu statistiku. Tiek izcelts, ka vidēji Deezer lietotāji aizvadītajā gadā klausījās 122.8 stundas mūzikas, straumējot vairāk kā 691 dziesmu no 402 māksliniekiem.

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?