Instagram lietotājiem ļaus pārvaldīt savu algoritmu

Instagram beidzot ļaus lietotājiem pielāgot savu algoritmu, padarot plūsmu personīgāku kā jebkad iepriekš. Vai citi uzņēmumi sekos piemēram?

Instagram ievieš jaunu rīku – Your Algorithm. Šis rīks lietotājiem sniegs ievērojami plašāku kontroli pār to, kā platforma veido īso video Reels ieteikumus, trešdien paziņoja uzņēmums.

Šis rīks ļauj detalizēti apskatīt tematus, kas nosaka personalizēto saturu, un pielāgot tos atbilstoši lietotāja interesēm, padarot ieteikumu plūsmu caurspīdīgāku un vadāmāku nekā jebkad iepriekš.

Skatoties Reels, ekrāna augšējā labajā stūrī parādīsies jauna ikona – divas līnijas ar sirdīm. Aktivizējot šo ikonu, tiks atvērta sadaļa Your Algorithm. Šeit lietotājs redzēs, kādus tematus Instagram uzskata par lietotājam aktuāliem.

Foto: Instagram

Piemēram, aprakstā var tikt norādīts: “Pēdējā laikā tevi interesē radošs saturs, sports, fitness un skeitbords.” Šo personalizēto kopsavilkumu iespējams publicēt arī Stories, ļaujot sekotājiem redzēt individuālos interešu virzienus līdzīgi tam, kā lietotāji dalās ar saviem Spotify Wrapped rezultātiem.

Zem kopsavilkuma atrodams tematu saraksts, ko platforma piesaista konkrētajam lietotājam, un šo sarakstu var koriģēt, norādot, kuri temati jums patīk un kuri pie sirds neiet vispār. Ja interesē kāda tēma, kas nav automātiski identificēta, to var manuāli pievienot savam interešu sarakstam.

Šī iniciatīva turpina tendenci, ko pērn ieviesa TikTok ar savu Manage Topics rīku, kas lietotājiem sniedz lielāku kontroli pār For You plūsmu. Taču pastāv būtiskas atšķirības.

Foto: Instagram

TikTok piedāvā tikai nelielu skaitu vispārīgu kategoriju, savukārt Instagram saraksts ir individuāli ģenerēts. Turklāt pastāv iespēja pēc saviem ieskatiem pievienot jaunas tēmas, padarot plūsmu ievērojami personīgāku.

Jaunais Instagram rīks no trešdienas ir pieejams ASV, un drīzumā tiks ieviests arī citviet pasaulē. Uzņēmums norāda, ka nākotnē Your Algorithm funkcionalitāte tiks paplašināta, ļaujot lietotājiem personalizēt arī Explore sadaļu un attiecīgi citus lietotnes satura plūsmas segmentus. 

Instagram mērķis ir nodrošināt vienotu vidi, kurā lietotājiem ir skaidrība par to, kā veidojas viņu individuālais saturs, un kur viņi paši var proaktīvi vadīt savu digitālo pieredzi.

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?