Jau martā LinkedIn klusībā testēja spēļu pasauli. Lai pievilinātu vairāk lietotāju un palielinātu lietotnē pavadīto laiku, debitē 3 puzles.
Queens, Crossclimb un Pinpoint – testēs aplikācijas lietotāju prasmes loģikā, mīklās un vārdu asociācijā. Tās ir pieejamas globāli jau tagad.
Līdzīgi spēlei Wordle, katru no tām var spēlēt tikai vienu reizi dienā. Pagaidām var aicināt pirmās pakāpes savienojumus (connections) spēlēt kopā.
Spēles ir diskusiju vērtas, tāpēc lietas var mainīties. Šobrīd LinkedIn plāno turpināt spēļu izstrādi neatkarīgi no Microsoft un tā lomas videospēļu pasaulē.
LinkedIn saka, ka redz spēles kā ikdienišķāku veidu, lai jau eksistējoši savienojumi kļūtu tuvāki. “Cilvēkiem ir grūti saglabāt sakarus vienam ar otru, un spēles nodrošina veidu, kā būvēt šos sakarus,” saka Dans Rots, LinkedIn News viceprezidents un galvenais redaktors.
Tomēr šis ir kas vairāk. Fakts, ka tās izveidoja LinkedIn News komanda, ir nozīmīgi. Lietotnes spēles ļoti ietekmējušās no avīzēm kā The New York Times, kas arī izveidojuši savas vārdu un loģikas spēles. Sākumā tās bija krustvārdu mīklas, šobrīd jau paplašinoties daudzveidīgākā klāstā. Lielāka daļa ir pašu veidota, bet dažas no tām tika pārņemtas, piemēram, Wordle.
Ir pierādīts, ka spēles ir it kā slepens ierocis, lai audzētu mijiedarbību, īpaši laikā, kad ziņu izdevēji cenšas saprast, kāda būs biznesa nākotne. Izskatās, ka TikTok un Instagram uzrunā tieši gados jauno auditoriju.
LinkedIn ar vairāk kā 1 miljardu lietotāju, veido savas ziņas un satura plānu, lai palielinātu aktivitāti. Spēles, iespējams, ir veids, kā pielabināties lietotājiem, rosinot iegādāties piedāvāto saturu.
LinkedIn spēles
Queens
Queens ir līdzīga Sudoku. Spēlētājam jāizdomā, kā sakārtot kronīšus secībā, kas nekrustojas viena ar otru. Protams, ka noteiktā laika posmā. Laura Lorenzetī, LinkedIn izpildredaktore Ziemeļamerikā, sacīja, ka “viena spēle dienā” ierobežojums palīdzēs tām nekļūt par lieku traucēkli darba laikā.
“Tās ir ietvertas un ir paredzēts tās ierobežot, jo mēs nevēlamies, lai cilvēki lieki tērētu savu laiku,” viņa sacīja. “Mēs šeit neesam tā dēļ!”
Crossclimb
Crossclimb tiek aprakstīta kā mīklas spēle. Spēlētājam tiek doti mājieni vārdiem, kam jāietilpst režģī, kur vārdi mainās par vienu burtu ar katru nākamo pavedienu, lai galā izdotos pavisam cits vārds.
Pinpoint
Pinpoint spēlē ir jāatrod savienojumi starp dotajiem vārdiem, lai gan tie netiek parādīti uzreiz. Mērķis ir atrast to kopīgo elementu ar pēc iespējas mazāk atklātu vārdu.
LinkedIn nebūt nav pirmais sociālais tīkls, kas savā platformā ievieš spēles, lai pagarinātu klientu pavadīto laiku. Taču pat par lielākajiem un dārgākajiem centieniem ir dalītas jūtas. Facebook, pasaulē lielākais sociālais tīkls, jau gadiem cenšas aktualizēt spēles, bet 2022. gadā izlēma atvadīties no inovācijas. Centienos izmantotā enerģija tiek atvēlēta jauktās realitātes pieredzēm un Meta Quest.
Platforma, kas izveidota profesionālu sakaru veidošanai, it īpaši, darbu un darbinieku atrašanai, jau ilgstoši cenšas atrast veidus, kā iedrošināt cilvēkus mijiedarboties daudz dabīgākā veidā. Spēles pēc būtības ir saistītas ar komunikāciju: ja platforma ar tām spēs ieinteresēt lietotājus, ir cerība, ka viņi paliks uz ilgāku laiku.
Avots: TechCrunch