Meta iepazīstina ar stingrākiem noteikumiem pret vairākkārt izmantotu saturu, iestājoties par satura veidotājiem.
Jaunās politikas mērķis ir apkarot surogātpastu, viltotu iesaisti un satura dublēšanu, veicinot oriģinālsaturu autoru godīgu redzamību un autortiesību piešķiršanu.
Kā daļu no centieniem, Meta neizcels komentārus, samazinās publikāciju sasniedzamību un ierobežos monetizācijas tiesības profiliem, kas regulāri pārpublicē saturu. Uzņēmums arī izpēta rīkus, kas sasaista dublicēto saturu ar oriģinālo publikāciju.
Oriģinalitātes atgriešana
Līdzīgus soļus ir spēris YouTube, kas nesen pārskatīja vadlīnijas par neorģinālu saturu. It īpaši tas attiecas uz masveidā ražotu vai ar mākslīgo intelektu ražotu materiālu.
Meta skaidro, ka mērķis ir apstādināt pārpublicēšanu bez atļaujas vai oriģinalitātes. Satura formāti kā reakciju video, dalība trendos vai rediģēti pārvērtību video netiks skarti.
Meta padarītais
Uzņēmums sacīja, ka profili, kas pārkāpj noteikumus, tiks īslaicīgi izņemti no monetizācijas programmas un saskarsies ar ierobežotu satura izplatīšanu. Tāpat dublikātu video netiks prioritizēti algoritmos.
Uzņēmums līdz šim jau ir dzēsis 10 milj. atdarinājumu profilus kopš 2024. gada. Savukārt pret 500 tūkst. profiliem tika veiktas atbilstošās darbības par dalību surogātpastā vai viltotā iesaistē.
Avots: BusinessStandard