Spotify iedvesmojas ne tikai no TikTok, pārveidojot savas lietotnes dizainu – uzņēmums 8. martā paziņoja arī par jaunām funkcijām, kas iedvesmojušās no YouTube un citām sociālajām platformām.
Viena no jaunajām funkcijām, Spotify Clips, ļaus māksliniekiem pievienot 30 sekunžu video savos mākslinieku profilos – būtībā tā ir Spotify Stories funkcija.
Uzņēmums jau gadiem ilgi ir testējis šādu papildinājumu. 2019. gadā tas mēģināja izveidot savu Stories versiju ar funkciju Storyline, kas ļautu māksliniekiem dalīties ar savām atziņām, iedvesmu un detaļām par radošo procesu.
Spotify ierosināja, ka jauno funkciju varētu izmantot mākslinieki, lai pastāstītu par vēl neizdotu dziesmu, reklamētu jaunu albumu vai cita veidā stāstīt par dziesmas tapšanu. Turklāt tās piedāvātu māksliniekiem iespēju uzrunāt gan jaunus klausītājus, gan lojālos fanus. Spotify paziņoja, ka no šīs nedēļas šī funkcija būs pieejama tūkstošiem mākslinieku, bet pavasarī tā tiks paplašināta.
Spotify Clips bija viens no vairākiem jaunajiem papildinājumiem, par kuriem tika paziņots māksliniekiem, bet otrs nozīmīgais papildinājums bija Countdown Pages, jeb laika atskaites lapas.
Līdzīgi kā YouTube funkcija šī funkcija ļaus veidotājiem iepriekš informēt par videoklipa pirmizrādi, arī Spotify tagad nodrošinās īpašu vietu mākslinieku profilos, kur varēs skatīties, kā taimeris atskaita laiku līdz jaunā albuma iznākšanai.
Avots: Spotify