Analītikas kompānija Sensor Tower pagājušajā nedēļā ziņojusi, ka ķīniešu kompānijas ByteDance izveidotā video aplikācija TikTok, pārsniegusi vienu miljardu lejupielāžu.
Sensor Tower vēsta, ka janvārī aplikācija tikusi lejupielādēta 71 miljonu reižu. Protams tas, cik reizes aplikācija tiek lejupielādēta un tās reālais aktīvo lietotāju skaits ir divi pavisam dažādi mērījumi. Taču fakts paliek fakts – TikTok aplikācija Apple veikalā šobrīd ir 3 populārākā, uzreiz aiz YouTube un Instagram.
ByteDance 2017. gada decembrī par 1 miljardu ASV dolāriem pārpirka mūzikas video aplikāciju Musical.ly. Aplikāciju savienošana, palīdzējusi TikTok kļūt par vienu no populārākajām aplikācijām 2018. gadā.
Oliver Yeh savā blogā raksta, ka TikTok aplikācija visvairāk augusi 2018. gadā, kad tā lejupielādēta 663 miljonus reižu. Salīdzinot skaitļus – Facebook aplikācija pagājušajā gadā tikusi lejupielādēta 711 miljonus reižu, bet Instagram – 444 miljonus reižu.
Facebook un Instagram vēl joprojām tiek uzskatītas par lielākajām un populārākajām aplikācijām – abām ir vairāki miljardi aktīvo lietotāju ik mēnesi. Taču TikTok aplikācijas straujā izaugsme ir pievērsusi pasaules uzmanību.
Pagājušajā novembrī Facebook izlaida TikTok līdzīgu aplikāciju – Lasso – cenšoties izmantot esošo mūzikas aplikāciju popularitāti. Lasso piedāvā īsus, smieklīgus video un kļūst arvien populārāka jauniešu vidū. Arī Snapchat nesen savā aplikācijā izlaidis “Lens Challenge” funkciju, kas paredzēta, īsu mūzikas video uzņemšanai.
Neskatoties uz ievērojamo popularitāti, TikTok aplikācija tikai tagad sāk pelnīt. Aplikācijā šobrīd iespējams nopirkt virtuālās dāvanas, cilvēkiem, kas sevi filmē tiešsaistē. Balstoties uz Sensor Tower datiem, ar šo piedāvājumu, aplikācija ir nopelnījusi aptuveni 70 miljonus ASV dolāru. Tiek prognozēts, ka aplikācija drīzumā sāks paplašināt savu biznesu ar reklāmām.
2 Responses
Rasts labs, aplikācija sūds.
Raksts būtu labs, ja vien būtu paskaidrots, ko tas štruntiņš dara.