TikTok apstiprina, ka uzņēmuma darbinieki paši var izlemt, kas no satura tiks izplatīts tiešsaistē

TikTok ir apstiprinājis izdevumam Forbes, ka dažiem tā ASV darbiniekiem ir iespēja popularizēt videoklipus, lai “iepazīstinātu TikTok kopienu ar slavenībām un jauniem autoriem”.

Pogu “Heating“, kā raksta Forbes, var izmantot, lai izvietotu videoklipus lietotāju For You lapās. Tādējādi, apejot lietotnes algoritmu, iespējams palielināt  videoklipa skatījumu skaitu. Saskaņā ar ziņojumu uz “Heated” videoklipiem nav marķējuma, kas norādītu, ka to popularitāti ir veicinājis TikTok, kā tas ir reklāmās vai sponsorētajos ziņojumos. Tā vietā tie tiek rādīti kā jebkuri citi videoklipi, kurus algoritms būtu atlasījis speciāli lietotājam.

Šīs ziņas nav pārsteigums. Jau gadiem ilgi klīdušas baumas, ka TikTok izmanto solījumus par reklamētu saturu, lai pārliecinātu politiķus un uzņēmumus izmantot platformu. Turklāt uzņēmumi, īpaši mūzikas nozarē, nav slēpuši, ka izmanto platformu savu zīmolu popularizēšanai.

TikTok nebūt nav vienīgais sociālo mediju uzņēmums, kas palielina videoklipu skatijumus nedabīgā veidā. Facebook esot zinājis, ka tiek rādīts neprecīzs skatījumu skaits, bet nav to uzreiz labojis, lai palīdzētu piesaistīt reklāmdevējus un mediju uzņēmumus savai platformai.

Jaunumi nozīmē, ka pati platforma izvēlas, kuriem autoriem un zīmoliem iespējams gūt lielāku popularitāti.  Kā raksta Forbes, ir bijuši gadījumi, kad darbinieki popularizējuši saturu personīgu interešu vadīti.

Satura radītāji, kuru videoklipi netiek popularizēti, varētu zaudēt interesi par platformu, kā arī specifisku videoklipu izcelšana var padarīt platformas algoritmu par visai bezjēdzīgu.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt