Vai Instagram noklausās klientu sarunas?

Instagram vadītājs apgalvo, ka konspirācija par to, ka Meta klusībā noklausās lietotāju sarunas, nav patiesa.

Ironiski gan, ka Mosserī mītu atceļošais apgalvojums nāk laikā, kad Meta ir izziņojuši par tēmētām reklāmām visās savās lietotnēs. Tas tiks paveikts, izmantojot ievāktos datus par mijiedarbību ar mākslīgā intelekta (MI) produktiem.

Vienkāršāk sakot, ja Meta iepriekš nenoklausījās sarunas caur mikrofonu, lai radītu precīzas rekomendācijas, tai noteikti tas nebūs nepieciešams tagad.

Instagram platformā Mosserī vēsta, ka ir aizvadījis neskaitāmas sarunas par to, ka Meta noklausoties klientu sarunas. Daudzi no disksuijas dalībniekiem netic veidam, kā patiesībā strādā tēmēto reklāmu shēma.

Uzņēmums ir kliedējis teorijas par noklausīšanos, skaidrojot, ka tas nav nepieciešams, lai realizētu veiksmīgus ieteikumus. Mosserī arī apgalvo, ka tas būtu “liels privātuma pārkāpums.”

Instagram noskaidro klientu intereses?

2016. gadā Meta publicēja ierakstu, kur minēts, ka viņi neizmantojot klientu mikrofonus, lai noteiktu kādas reklāmas un saturu piedāvāt klientiem. Gadiem vēlāk Meta CEO Marks Zakerbergs liecināja Kongresa priekšā, noliedzot, ka uzņēmums ievāc datus tādiem mērķiem. 

Viņš apgalvo, ka lietotāji noteikti zinātu, ja mikrofons būtu ieslēgts, jo uz to norāda ieslēgta gaismiņa ekrāna augšpusē.

Tā vietā tehnoloģiju gigants sadarbojas ar reklāmdevējiem, kuri paziņo par lietotāju aktivitātēm. Šī informācija palīdzot radīt tēmētas reklāmas. Papildus uzņēmums “barojot” cilvēkiem reklāmas, balstoties uz līdzīgu lietotāju interesēm.

Taču šobrīd Meta izmantošot MI, lai veiktu tēmētu reklāmu lēmumus. Uzņēmums vēsta, ka 16. decembrī ieviestā privātuma politika paredz, ka viņi var izmantot lietotāju datus par mijiedarbību ar MI produktiem. 

Mosserī izceļ, ka dažreiz tehnoloģija nemaz neesot tā, kas piedāvā īpaši precīzos ieteikumus. Bieži vien tā ir sakritība vai cilvēku psiholoģija.

“Iespējams, esat redzējuši to reklāmu jau pirms runājāt par to un neesat to aptvēruši,” viņš izceļ. “Mēs ritinām ātri. Mēs ritinām garām reklāmām ātri. Dažreiz tas tiek internalizēts un tas faktiski ietekmē, par ko vēlāk tiek runāts,” Mosserī apgalvo. 

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt