Uzņēmumam Tesla ir pieaudzis pārdošanas apjoms, kamēr citiem auto ražotājiem tas pasaules pusvadītāju deficīta dēļ šī gada trešajā ceturksnī ir samazinājies. Tesla šī gada trešajā ceturksnī pārdeva 241,300 elektroautomašīnas — kopumā par 102 000 vairāk nekā tajā pašā ceturksnī pērn. Pārdošanas apjomi ir auguši ievērojami, un uzņēmuma pastāvēšanas mūžā šis ceturksnis tam ir bijis visveiksmīgākais (uzņēmums visā 2019. gadā pārdevis 367 500 elektroauto).
Ja salīdzina ar citiem ievērojamiem auto ražotājiem tirgū, General Motors, kas ir lielākais autoražotājs ASV, piektdien no rīta paziņoja, ka trešajā ceturksnī pārdevis tikai 446,997 automašīnas, kas ir par 33% mazāk nekā šajā pašā periodā pērn.
Uzņēmums Tesla ir izvairījies no līdzīgām problēmām daļēji tāpēc, ka ir izmantojos dažādus pusvadītājus un pārrakstījis programmatūru, lai liktu šiem pusvadītājiem darboties to vietā, kas pašlaik nav pieejami. Turklāt uzņēmums turpina ievērojamu elektroauto tirdzniecību Ķīnā, kur tas sāka ražot un pārdot transportlīdzekļus 2020. gada sākumā. Modelis Y SUV ir kļuvis par populāru risinājumu Amerikas Savienotajās Valstīs, un nu uzņēmums sācis tos pārdot arī Eiropā.
Paredzēts, ka arī turpmākajos mēnešos uzņēmums spēs saražot vēl vairāk produkcijas, jo ir uzbūvējis milzīgu savas rūpnīcas daļu Ostinā, Teksasā un beidzot ir saņēmis dažus no pēdējiem apstiprinājumiem, lai sāktu savas jaunās rūpnīcas ekspluatāciju ārpus Berlīnes, Vācijā.
Avots: The Verge