Toyota plāno līdz 2026. gadam ieviest augstas veiktspējas litija jonu akumulatoru saviem nākamās paaudzes elektromobiļiem, otrdien atklāja daļa autobūvētāju. Akumulatori nodrošinās ātrāku uzlādi un aptuveni 620 jūdzes(1000 kilometrus) lielu attālumu pēc vienas uzlādes reizes, kas izvirzītu Toyota transportlīdzekļus priekšā konkurentiem.
Toyota vēsturiski ir sekojusi citiem lielākajiem auto ražotājiem, kas ir uzņēmušies vērienīgas saistības elektrificēt savu transportlīdzekļu rindas. Lai arī Toyota uzsāka hibrīdauto ražošanu ar savu leģendāro Prius, auto ražotājs nav pilnībā iemiesojis elektroauto ražošanu.
Jaunais plāns tika atklāts dienu pirms Toyota ikgadējās akcionāru sapulces, kur tika pārbaudīta auto ražotāja lēnā elektroauto ražošanas attīstība.
Toyota arī norādīja, ka ir panākusi ievērojamu progresu cietās jaudas akumulatoru tehnoloģijā. Auto būvētājs strādā pie masveida ražošanas metodes, un tās mērķis ir komercializēt tehnoloģiju laikā no 2027. līdz 2028. gadam. Toyota uzskata, ka elektroauto, kuru darbina cietvielas akumulators, spētu veikt 750 jūdžu (1200 kilometru) un akumulatora uzlādes laiks būtu tikai 10 minūtes. Teslas ātrā uzlāde ļauj veikt apmēram 200 jūdžu un akumulatora uzlāde prasa vismaz 15 minūtes.
Šādi plāni elektroauto jautājumos no Toyota tiek skaidroti CEO maiņas dēļ, kur Tojodas (Toyoda) vietu ir ieņēmis Koji Sato. Sato ir izvirzījis elektroauto kā galveno prioritāti, lai uzņēmums veiktu straujāku attīstību, kā rezultātā arī turpmāk varam sagaidīt dažādus interesantus jaunumus no Toyota.
Avots: TechCrunch