BMW prezentē automašīnu ar 31 collu ekrānu aizmugurējiem pasažieriem

Šogad populārajā tehnoloģiju pasākumā CES 2022, BMW ir atklājis jaunu automobiļu tehnoloģiju, ko nosaucis par Theatre Screen. Nav skaidrs, kad šie visai lielā izmēra 31 collu lielie, 32: 9 displeji būs pieejami patērētājiem, bet BMW min, ka tos varētu iemontēt luksusa automobiļu griestos, izveidojot aizmugurējo sēdekļu pasažieriem “privātu kinoteātri”.

Pašam ekrānam ir 8K izšķirtspēja. Tajā darbojas Amazon Fire OS operētājsistēma, kas nozīmē, ka tajā jābūt pieejamai lielākajai daļai moderno video straumēšanas pakalpojumu un citām Fire TV aplikācijām, kuras var straumēt ar automašīnas 5G savienojumu. Tas ir skārienekrāna displejs, un automašīnas aizmugurējās durvīs ir iebūvētas arī nelielas skārienpaliktņa vadības ierīces.

Teātra režīmā ir iekļauta telpiskā skaņa ar sistēmu, kas sastāv no vairāk nekā 30 skaļruņiem no Bowers & Wilkins. BMW skaņu raksturo kā “4D”, jo tā ietver skaļruņus, kas iebūvēti aizmugurējos sēdekļos, lai skatītāji varētu sajust skaņas vibrāciju intensīvākos brīžos. Kad ekrāns nolaižas no griestiem, BMW saka, ka “sānu logiem un aizmugurējam logam tiek uzlikts saules gaismas aizsegs un apkārtējais apgaismojums transportlīdzekļa aizmugurē ir blāvs”.

BMW jau ir izveidojis jaunā ekrāna prototipu, kas iebūvēts automašīnā, kas apskatāma CES 2022. Uzņēmums pagaidām nav minējis, kurās automašīnās šis jaunums varētu būt pieejams, bet BMWBlog atzīmē, ka, šķiet, ka tie varētu būt uzņēmuma luksusa auto 7 Series. Pagaidām arī nav skaidrs, kad jaunā sistēma varētu būt pieejama un cik tā maksātu.

Avots: The Verge

Attēla avots: BMW

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt