Franču izgudrotājs veiksmīgi šķērso Lamanšu šaurumu ar Flyboard Air

Pēc neveiksmīgā mēģinājuma jūlija beigās franču izgudrotājs Frenkijs Zapata vakar agri no rīta veiksmīgi šķērsoja Lamanšu savā izgudrotajā ar reaktīvo dzinēju darbināmu lidojošu platformu Flyboard Air.

Zapata izlidoja no Sangattes, Francijā, un 22 minūtes vēlāk ieradās Doverā, Anglijā, 22 (~35km) jūdžu brauciena laikā sasniedzot ātrumu līdz 106 (~170km/h) jūdzēm stundā. “Mēs izgatavojām mašīnu pirms trim gadiem,” viņš sacīja pēc nolaišanās, “un tagad esam šķērsojuši Lamanšu, tas ir traki.”

The Guardian ziņo, ka brauciens nebija ilgstošs. Tā kā viņam mugurā bija degvielas daudzums, kas pietika 10 minūtēm, viņam vajadzēja apstāties pusceļā, lai uzpildītu degvielu.

Šis bija Zapata otrais mēģinājums šķērsot Lamanšu. Viņa pirmais mēģinājums jūlija beigās beidzās ar neveiksmi, kad viņš iekrita ūdenī, mēģinot nolaisties uz degvielas uzpildes platformas. Pēc avārijas viņš teica, ka viņi mēģinās vēlreiz, šoreiz izmantojot nedaudz atšķirīgu maršrutu un lielāku degvielas uzpildes platformu.

Zapata 2011. gadā izgudroja Flyboard – ierīci, kas izmanto ūdens strūklu, kas cilvēku paceļ gaisā virs ūdens. Vēlāk viņš izgudroja lidojošu platformu Flyboard Air, kuru darbina četri turboreaktīvie dzinēji, kas ļauj braucējam lidot pa gaisu nesaistītā veidā, izmantojot datoru, lai tas stabilizētos.

2016. gadā Zapata uzstādīja pasaules rekordu gaisa lidojumam pēc tam, kad viņš lidoja ar Flyboard Air gar Francijas dienvidu krastu 2225 metrus (Apmēram 1,4 jūdzes).

Zapata nav vienīgais, kurš strādā pie šāda veida personālajiem transporta līdzekļiem, kas darbināmi ar reaktīvo dzinēju. Angļu izgudrotājs Ričards Braunings izstrādāja reaktīvo uzvalku, kas ļauj valkātājam lidot ar sešiem turbodzinējiem, kas piestiprināti pie rokām.

Avots: theverge.com

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

2 Responses

  1. vai viņam pašam neliekas ka šis neskaitas.(Tā kā viņam mugurā bija degvielas daudzums, kas pietika 10 minūtēm, viņam vajadzēja apstāties pusceļā).Tik pat labi es varu apstāties pēc simts metriem ,un arī šķērsot lamanšu.

    1. Kā uz to skatās. Manuprāt šādam lidojošam transporta līdzeklim tāds attālums ir diezgan liels. Degvielas rezerves fiziski noteikti vairāk nespēj nodrošināt vai arī ir kādi smaguma ierobežojumi.

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt