iFixit.com inženieri jau paguvuši izārdīt jaunākos Apple viedtālruņus iPhone Xs un iPhone Xs Max, un novērtēt tos no remonta tehniķa skatupunkta. Modeļi apgādāti ar OLED Multi-Touch displejiem 5,8 collas (2436×1125 px) un 6,5 collas (2688×1242 px) attiecīgi. Augšējā daļā displejiem ir izgriezums kamerām un sensoriem. Pārējais aprīkojums sastāv no procesora A12 Bionic, iebūvētās atmiņas 64/128/256 GB, dubultas 12 MPix kameras, frontālās 7 MPix Truedepth kameras, Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 5.0, NFC moduļiem utt.
Konstruktīvi iPhone Xs un iPhone Xs Max praktiski neatšķiras. Vienīgi L-veida baterija mazākajam modelim ir monolīta, bet lielākajam sastāv no divām daļām. Padomāts, lai ātri un ērti varētu nomainīt tos elementus, kas no ierindas iziet visbiežāk – ekrānu un bateriju. Šoreiz viss nav aizķēzīts ar līmi kā dažos citos modeļos, un sasistu displeju var apmainīt, neaiztiekot Face ID elementus. Skrūves izmantotas gan standarta, gan Apple speciālās. Nedaudz jāpapūlas ar mitrumaizsardzību – dažus remonta darbus tā apgrūtina. Pats sarežģītākais remonts būs aizmugures stikla sasišanas gadījumā. Tad nāksies mainīt rāmi ar pilnīgu visu elementu demontāžu.
Kopumā iPhone Xs un iPhone Xs Max remonta sarežģītības pakāpe novērtēta ar 6 ballēm no 10 (10 ir visvieglāk).