Adobe ir laiduši klajā LLM Optimizer, jaunu uzņēmumu rīku, kas palīdz uzlabot savu izskatu mākslīgā intelekta (MI) platformās.
Ražotājs ir izziņojis par savu jauno lietotni – Adobe LLM Optimizer. Platforma nodrošināšot uzņēmumiem visaptverošu GEO (Generative Engine Optimisation) risinājumu. Tās mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem attīstīt autoritāti digitālajā vidē, kur lielākoties dominē MI.
Lonija Starka, Adobe Experience Cloud stratēģijas un produktu vadītāja, izceļ, ka LLM Optimizer nodrošina “tūlītēju vērtību”, savienojot uzņēmuma snieguma rezultātus ar automātiskiem optimizācijas risinājumiem.
Platforma nodrošināšot trīs pamata funkcijas:
MI trafika mērīšanu: rīks spēj atpazīt MI interfeisu veidotu saturu un uzraudzīt izmaiņas MI novirzīšanā. Salīdzinošā novērtēšana arī ļaus uzņēmumiem izvērtēt savu redzamību uz konkurentu fona.
Satura un koda optimizācija: Ieteikumu dzinējs apskata trūkumus un iesaka labojumus gan piederošos, gan ārējos kanālos. Agrīnā analīze uzrādīja, ka 80% klientu ir kritiski satura trūkumi, kas ir lieguši MI atrast galveno informāciju.
Rīks ierosina satura attīstību, tehniskos labojumus kā trūkstošus meta datus, kā arī rīcības plānu, lai palielinātu satura redzamību.
Uzņēmuma vērtība: Lietotne nodrošina iespēju savienot MI ar lietotāju paradumiem un uzņēmuma veikumu.
LLM Optimizer ir pieejama kā individuāla lietotne un ir integrēta Adobe Experience Manager Sites. Tā arī atbalsta industrijas standartus kā A2A un MCP.
Avots: TimesofIndia