Team un Enterprise klienti tiek iepriecināti ar uzlabotu Claude AI atmiņu, kas ļauj tam automātiski atcerēties iepriekšējās sarunas.
Funkcija, kas taps pieejama tikai konkrētai klientu grupai, uzlabos robota atmiņu. Tādējādi tas spēs automātiski integrēt preferences attiecīgajā sarunā, kā arī pārzina klienta prioritātes.
Anthropic maksas abonentiem izlaida rīku, ar ko var pamudināt Claude atcerēties aizvadītā mēneša sarunas. Taču tagad robots spēj to darīt bez jautāšanas. Tas savu atmiņu integrē arī projektos, kas ļauj Pro un Teams lietotājiem ģenerēt diagrammas, lapu dizainus, grafikas un vairāk.
Šķiet, tā primārais fokuss ir darbs – komandu procesi un klientu vajadzības. Anthropic gan piemin, ka šī ir brīvas izvēles funkcija.
Lietotāji var apskatīt un rediģēt robota glabāto atmiņu iestatījumos. “Atkarībā no tā, uz ko ir novirzīts fokuss, Claude pielāgos atsauktās atmiņas,” vēsta uzņēmums. Gan OpenAI, gan Google jau ir izlaiduši šāda veida rīku.
Papildus atmiņām, Anthropic arī laiž klajā inkognito tērzēšanu visiem klientiem. Tātad robots nesaglabās sarunu vēsturi un uz to neatsauksies nākotnē.
Avots: TheVerge