Lai saglabātu daļu no tirgus vērtības, Canva ir laidusi klajā sēriju uzlabojumu, kas palielinās darba efektivitāti.
Ar Canva AI Assistant lietotāji var ģenerēt bildes, kopēt un veidot idejas, ko novirzīt pareizajā virzienā. Par dokumentu un uzmetumu izveidi parūpēsies asistents.
Mākslīgā intelekta (MI) noderīgums palielinās ar Canva Code relīzi, kas tapis sadarbībā ar Claude veidotāju Anthropic. Lietotāji tagad var izveidot savas nelielās lietotnes kā mapes un kalkulatorus bez papildus kodēšanas vai izstrādes zināšanām.
Canva MI rīki
Platformas līdzdibinātāja un izpilddirektore Melānija Perkins bloga ierakstā dalījās ar funkciju pārskatu, izceļot uzņēmuma mērķi padarīt dizainu “vienkāršu, priecīgu, sadarbīgu un patiesi pieejamu”. Pašu pasludinātā “lielākā produkta relīze” ir ietērpta Visual Suite 2.0 tērpā. Tas sola savest kopā visus lietošanas gadījumus kā prezentācijas, video, tāfeles un mājaslapas vienā jaunā formātā.
Starp izceltajām relīzēm ir arī Canva Sheets, jauna izklājlapu veidne, kas atrodas kaut kur starp konvencionālu izklājlapu kvantitatīviem datiem un projektu vadīšanas lietotni. Magic Insights un Magic Formulas izmanto MI, lai lietotāja vietā paveiktu “smagos darbus”. Savukārt integrācija ar Visual Suite 2.0 atvieglo to savienošanu ar citiem projektiem.
Runājot par vairāk kā 16 miljardu reizēm, kad lietotājiem ir bijusi pieeja Canva Magic Studio, Perkinsa dalījās arī ar citiem MI uzlabojumiem. Daži no tiem ir tekstu aizpildīšanas rīks Magic Write un Magic Resize, ar ko veidot dažādu attiecību attēlus sociālo mediju kampaņām.
Sniedzot vēl vairāk funkcionalitāti radošajam lauciņam, Canva Code ļauj lietotājiem izmantot dabīgas valodas uzvednes, lai aprakstītu interaktīvo elementu idejas. Tās ir iebūvētas automātiski, nepieprasot sarežģītu programmēšanu.
Avots: TechRadar