Coca-Cola izmanto mākslīgo intelektu savai Ziemassvētku reklāmai 

Coca-Cola jaunā mākslīgā intelekta (MI) kampaņa “Holidays Are Coming” pievēršais kritikai par aizvadītā gada reklāmu. 

Jau atkal populārā dzēriena ražotājs izmanto MI savām svētku reklāmām un, neraugoties uz pagājušā gada kritiku, laiž klajā jaunu Ziemassvētku kampaņu. Jaunās reklāmas “Holidays Are Coming” mērķis ir pārveidot uzņēmuma klasisko reklāmas stilu. 

Papildus rullītim, Pratiks Takars, uzņēmuma globālais viceprezidents un Generative AI vadītājs, uzrunāja reklāmu aģentūras, piedāvājot sadarboties.

2024. gada reklāma izpelnījās kritiku par nereālistiskajiem elementiem, tostarp slīdošiem riteņiem un “pārdabiskajām sejām”. Šogad uzņēmums izmantoja dzīvniekus kā trušus, polārlāčus, pingvīnus un vairāk, cenšoties attālināties no problēmām ar reālistisku cilvēku ģenerēšanu. 

Citi tehniskie uzlabojumi ietver reālistiski darbojošos riteņus uz leģendārajiem Coca-Cola auto. Ražotājs jaunās kampaņas ietvaros ir sadarbojies ar Silverslide un Secret Level – tām pat studijām, kas palīdzēja arī pagājušogad.

Sekojot jaunajās reklāmas relīzei, uzņēmuma Generative AI direktors izziņoja publisku aicinājumu reklāmu aģentūrām, uzsverot cilvēka radošā talanta svarīgumu. 

Brandweek un Adweek laikā tika publicēts tiešs aicinājums: “Lūdzu, strādājam kopā. Cilvēki joprojām ir daudz spējīgāki kā mašīnas.”

Viņš arī LinkedIn publicēja rakstu, sakot, ka “MI spiež robežas un uzlabo radošo lauciņu.”

Avots: TimesofIndia

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt