MI influenceru reklāmas iekš TikTok nav tālu

Ja, skrollojot cauri TikTok, parādās reklāma, visticamāk, tā ir īsta persona, taču tuvākajā nākotnē tā vairs nebūs. 

17. jūnijā TikTok atklāja jaunu rīku virkni, kas ļaus uzņēmumiem izveidot reklāmas, izmantojot mākslīgā intelekta (MI) ģenerētus tēlus, kas izskatās pēc īstiem cilvēkiem. Būs divu tipu varoņi – saka uzņēmums. 

Firmas var izvēlēties no piedāvāto varoņu klāsta. Lai pielāgotos savām vajadzībām, tos ir iespēja novietot dažādās vidēs, piemēram, vannas istabā, virtuvē vai dārzā un sniegt norādījumus par darāmo. Jaunais dublēšanas rīks ļaus varoņiem runāt dažādās valodās. 

Reklāmas, kas veidotas izmantojot jaunās funkcijas, tiks atbilstoši marķētas. TikTok piemin, ka rīki ir “veidoti, lai uzlabotu un izceltu cilvēku iztēli, nevis to aizvietot.”

Džesija Grosmane, Women in Influencer Marketing tīkla grupas atradēja, atklāja, ka esot domājusi, ka MI ļaus platformas satura veidotājiem strādāt ātrāk un lielākos apjomos, neupurējot radošumu. 

“Es jūtu, ka cilvēki, kuriem nav bagātīga pieredze ar MI rīkiem pieņem, ka tas uzņems informāciju un izspļaus gala rezultātu,” Grosmane saka. “Tas nevarētu būt tālāk no patiesības. Tas vienkārši palīdz uzvedināt uz pareizā ceļa, un tad tu tam pieliec savu pieskārienu.” 

“Visiem, kuri apgalvo, ka vēlas veikt ietekmes mārketingu plašā mērogā, es neredzu nevienu citu ceļu, kā to sasniegt,” viņa sacīja. 

TikTok reklāmu pasaulē

Gadu laikā TikTok ir kļuvis par reklāmu magnātu, pievilinot milzīgas firmas un ģenerējot miljardiem dolāru reklāmu ieņēmumos. Uzņēmums paliek pārliecināts pat, ja saskarās ar konkrētiem šķēršļiem. 

Platforma ir arī saņēmusi kritiku par smalko robežu, kas ir saturs un reklāmas, sapludināšanu. Daudzus uztrauc, ka MI ieviešana varētu tikai pastiprināt apjukumu. 

Māra Einšteina, Queens College mārketinga profesore, sacīja, ka tēlus nav viegli sajaukt ar īstiem cilvēkiem, aprakstot to runas stilu un uzvedību kā “samākslotu”.

“Es domāju, ka cilvēki, kuri pavada jebkādu laiku TikTok platformā, būs pietiekami gudri, lai saprastu, ka skatās uz tēlu,” viņa atzīst. Ja reklāmās trūkst cilvēciskuma piegarša, tiem būs grūti sasniegt auditoriju.

“Lielākā problēma ar MI ir tā, ka MI tiek būvēts uz jau esošiem pamatiem – tāpēc, Jūs zināt, tas meklē un atrod informāciju, bet tās būs jau eksistējošas lietas,” Einšteina saka. “Jūs neatradīsiet radošu un jaunu. Cilvēki negrib lietas, ko ir jau redzējuši.”

Avots: TheStar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt