OpenAI papildina ChatGPT meklēšanu ar iepirkšanās funkcijām

OpenAI atjaunina ChatGPT meklēšanas rīku, lai nodrošinātu lietotājiem uzlabotu iepirkšanās pieredzi tiešsaistē.

Uzņēmums OpenAI pirmdien paziņoja, ka atjaunina ChatGPT meklēšanas rīku, lai nodrošinātu lietotājiem uzlabotu iepirkšanās pieredzi tiešsaistē.

Kad ChatGPT lietotāji meklē produktus, tērzēšanas robots tagad piedāvās dažus ieteikumus, attēlus un atsauksmes par šīm precēm un ietvers tiešas saites uz tīmekļa vietnēm, kurās lietotāji var iegādāties produktus.

OpenAI norāda, ka lietotāji var uzdot ļoti specifiskus jautājumus un saņemt pielāgotus rezultātus. Sākumā Uzņēmums šobrīd eksperimentē ar tādām kategorijām kā mode, skaistumkopšana, preces mājai un elektronika.

Uzņēmums vakar noklusējumā ieviesa šo funkciju ChatGPT GPT-4o modelī, kas paredzēts ChatGPT Pro, Plus un Free lietotājiem, kā arī no sistēmas atteiktajiem lietotājiem visā pasaulē.

ChatGPT meklēšanas atjauninājums ir daļa no OpenAI centieniem konkurēt ar Google, radot labāku, personalizētāku produktu un informācijas meklēšanas pieredzi internetā.

Tiešsaistes iepirkšanās ir viens no svarīgākajiem Google darbības virzieniem, taču arī reklāmas tirgus, lai nopirktu prioritāro izvietojumu Google meklētājā, gadu gaitā ir veicinājis produkta kvalitātes pasliktināšanos.

OpenAI apgalvo, ka tā meklēšanas produkts strauji attīstās. Pagājušajā nedēļā lietotāji veica vairāk nekā miljardu tīmekļa meklējumu iekš ChatGPT, uzņēmums paziņoja ziņu aģentūrai TechCrunch.

Foto: OpenAI

Iepirkšanās asistenta darbības princips

Uzņēmums apgalvo, ka tas patstāvīgi nosaka ChatGPT iepirkšanās rezultātus, un norāda, ka reklāmas nav daļa no šī meklēšanas atjauninājuma. Saskaņā ar OpenAI, iepirkšanās rezultāti tiks balstīti uz trešo personu strukturētiem metadatiem, piemēram, cenām, produktu aprakstiem un atsauksmēm.

Uzņēmums nesaņems atlīdzību par pirkumiem, kas veikti, izmantojot ChatGPT meklēšanu.

OpenAI izpilddirektors Sems Altmans vēsturiski ir bijis pret reklāmām iekš tērzēšanas robota. Tomēr nesenajā intervijā ar Benu Tompsonu no Stratechery viņš nedaudz mainīja savu nostāju.

Altmans sacīja, ka viņš būtu gatavs “gaumīgai” reklāmai, kurā OpenAI iekasē partneru maksu par pirkumiem, kas veikti, izmantojot ChatGPT, bet nepiedāvā prioritāru izvietojumu rezultātos.

OpenAI apgalvo, ka drīzumā tas integrēs savu atmiņas funkciju ar iepirkšanos Pro un Plus lietotājiem. Tas nozīmē, ka ChatGPT atsauksies uz lietotāja iepriekšējām tērzēšanas sarunām, lai sniegtu ļoti personalizētus produktu ieteikumus.

Uzņēmums jau iepriekš atjaunināja ChatGPT, lai, veicot meklēšanu tīmeklī, plaši izmantotu atmiņu. Tomēr šīs atmiņas funkcijas nebūs pieejamas lietotājiem ES, Apvienotajā Karalistē, Šveicē, Norvēģijā, Islandē, Lihtenšteinā un Šveicē.

Līdztekus šim atjauninājumam mākslīgā intelekta meklētājs tagad rādīs tendenciozos meklējumus, kad lietotāji sāks rakstīt jautājumu, līdzīgi kā Google meklēšanas automātiskās papildināšanas funkcija.

Turklāt ChatGPT meklēšana ir pieejama arī lietotnē WhatsApp, ļaujot lietotājiem rakstīt uzņēmuma čatbotam, lai saņemtu aktuālas atbildes.

OpenAI jau pērn ir pētījuši iepirkšanās funkcijas, izmantojot savu mākslīgā intelekta “aģentu” platformu Operator, kam ir nepieciešamas no dažām sekundēm līdz vairākām minūtēm, lai pārlūkotu desmitiem tīmekļa lapu un atrastu lietotājiem atbilstošus produktus.

Avots: TechChurch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt