Ar Microsoft Azure AI Speech Personal Voice lietotāji var ierakstīt savu balsi un, izmantojot Truecaller, ar to atbildēt uz zvaniem.
Uzņēmums Truecaller paziņojis par sadarbību ar Microsoft, lai izmantotu Azure AI Speech jauno balss tehnoloģiju. Ar tās palīdzību lietotāji var ierakstīt savas balss digitālo versiju un to izmantot, atbildot uz zvaniem.
Truecaller 2022. gadā iepazīstināja ar mākslīgā intelekta (MI) asistenta funkciju, kas ļauj automātiski atbildēt uz zvaniem, zvanu skrīningu un ziņu saņemšanu. Funkcija ļauj lietotājiem apskatīt zvana iemeslu un izvēlēties, kā uz to atbildēt vai ierakstīt vēlākai izmantošanai. Iepriekš klientiem bija dots noteikts balss asistentu saraksts.
Tagad papildus esošajiem asistentiem, lietotāji var dublēt paši savu balsi, nodrošinot zvanītājiem personīgāku pieredzi. Truecaller produktu direktors un ģenerālmenedžeris Rafaels Mimouns sacīja, “Integrējot Microsoft Azure AI Speech personīgās balss iespēju iekš Truecaller, esam spēruši nozīmīgu soli tuvāk patiesi pielāgotas un saistošas komunikācijas virzienā.”
Bloga ierakstā Microsoft vēsta, ka personīgā balss funkcija ir ierobežoti pieejama un tikai specifiskiem nolūkiem, piemēram, balss asistentiem. Microsoft Build konferencē tika prezentēts demo video.
Kas ir Truecaller izmantotais Microsoft Azure AI Speech?
Laists klajā 2023. gada novembrī, personīgā balss funkcija ļauj lietotājiem izveidot un izmantot savas MI balsis dažādās lietotnēs. Tam ir ierobežota pieejamība un ietver ūdenszīmes. Papildus balss asistentiem, to var izmantot tulkošanai un satura veidošanai.
Avots: BusinessStandard