Visa un Mastercard nāk klajā ar MI iepirkšanos

Mākslīgais intelekts paplašinās – Visa trešdien paziņoja par “inteliģento komerciju”, kas ļaušot mākslīgajam intelektam “meklēt un pirkt”.

Mākslīgais intelekts (MI) ir iefiltrējies ne tikai jaunuzņēmumu pasaulē. Tagad MI nozarē iesaistās arī kredītkaršu giganti Visa un Mastercard. Visa trešdien paziņoja par “inteliģento komerciju”, kas, pēc uzņēmuma teiktā, ļauj MI “meklēt un pirkt preces”.

MI robot spēs iepirkties un veikt pirkumus patērētāju vārdā, pamatojoties uz iepriekš izvēlētām vēlmēm.

Paziņojumā Visa produktu un stratēģijas vadītājs Džeks Forestels sacīja: “Katrs patērētājs nosaka ierobežojumus, un Visa palīdz pārvaldīt visu pārējo.”

Visa apgalvo, ka sadarbojas ar dažādiem tehnoloģiju gigantiem un jaunuzņēmumiem, lai izstrādātu MI darbināmu iepirkšanās pieredzi, kas ir “personīgāka, drošāka un ērtāka”. Starp šiem uzņēmumiem ir Anthropic, IBM, Microsoft, Mistral AI, OpenAI, Perplexity, Samsung un Stripe.

Pieaugoša konkurence

Šis solis seko pēc tam, kad otrdien Mastercard paziņoja, ka sniegs MI robotiem iespēju iepirkties tiešsaistē patērētāju vietā.

Mastercard paziņoja, ka jaunais piedāvājums Agent Pay “uzlabos ģeneratīvas MI sarunas gan cilvēkiem, gan uzņēmumiem”, integrējot maksājumus pielāgotos ieteikumos un ieskatos, kas jau tiek sniegti sarunu platformās.

Paziņojumā teikts: “Tas nozīmē, ka 30 gadus sasniegusī jaunatne, kas drīzumā plāno savu nozīmīgo dzimšanas dienas ballīti, tagad var tērzēt ar MI aģentu, lai proaktīvi atlasītu tērpus un aksesuārus no vietējiem veikaliem un tiešsaistes mazumtirgotājiem, pamatojoties uz viņas stilu, pasākuma vietas atmosfēru un laikapstākļu prognozēm.

“Pamatojoties uz viņu vēlmēm un atsauksmēm, inteliģentais aģents var veikt pirkumu, kā arī ieteikt labāko veidu, kā norēķināties, piemēram, izmantojot Mastercard One Credential.

Tāpat uzņēmums paziņoja, ka tā sadarbosies ar Microsoft pie jauniem izmantošanas gadījumiem, lai paplašinātu “agentu komerciju”, kā arī ar IBM, Braintree un Checkout.com pie citiem ar MI aprīkotas iepirkšanās aspektiem.

Visa un Mastercard nav vienīgie uzņēmumi, kas ļauj iepirkties, izmantojot MI. Otrdien arī PayPal paziņoja par savu tirdzniecības aģentūru piedāvājumu.

Un šā mēneša sākumā Amazon paziņoja par jauna MI iepirkšanās robota testēšanas sākšanu ar lietotāju apakškopu. Arī OpenAI, Google un Perplexity ir parādījuši līdzīgus robotus, kas var apmeklēt tīmekļa vietnes un palīdzēt lietotājiem veikt pirkumus.

OpenAI pirmdien paziņoja, ka atjaunina ChatGPT meklēšanas rīku, lai nodrošinātu lietotājiem uzlabotu iepirkšanās pieredzi tiešsaistē.

Avots: TechChurch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt