Yahoo ir iegādājušies MI ziņu lietotni Artifact, ko izveidoja Instagram līdzdibinātāji. Tās tehnoloģijas tiks izmantota viscaur uzņēmumam.
Pēc šī soļa Artifact vairs nav patstāvīga lietotne. Tuvāko mēnešu laikā tās tehnoloģijas tiks iekļautas gan saitē, gan Yahoo News lietotnē.
Izveidota 2023. gada janvārī, lietotne nekad īsti nesaņēma lietotāju simpātijas. Līdzdibinātāju misija bija popularizēt svarīgas ziņas, izmantojot mākslīgo intelektu (MI).
Otrdien publicētajā preses relīzē tika sacīts, ka tas, ko lietotnes veidotāji ir izveidojuši, “būs vēl ietekmīgāks ar Yahoo News tīkla mērogu.”
Yahoo apvienošana ar Artifact
Pārdošanas process tika pabeigts 2024. gada 29. martā. Pārejas laikā Artifact līdzdibinātāji, Kevins Sajstroms, izpilddirektors, un Maiks Krīgers, galvenais tehnoloģiju darbinieks, strādās ar tīmekļa pakalpojum sniedzēju padomdevēju statusā.
Artifact Izpilddirektors un līdzdibinātājs Kevins Sajstroms skaidro vairāk: “Mēs esam uzbūvējuši intuitīvu produkta pieredzi, ko mīl lietotāji un tam ir iespēja izpalīdzēt miljoniem cilvēku.”
“Yahoo sniedz mērogu, kas palīdzēs produktam sasniegt mūsu iedomātos mērķus, kā arī paralēli uzturot ticību tam, ka cilvēku savienošana ar uzticamiem ziņu un informācijas avotiem ir tik kritiska kā jebkad.”
“MI ir ļāvis mums sniegt labāku pieredzi lietotājiem, atklājot sev interesējošu un lielisku saturu. Yahoo apzinās to iespēju, un mēs nevarētu būt vēl priecīgāki redzēt to, ko esam uzbūvējuši caur Yahoo News.”
Kas ir Artifact?
Artifact ir personalizēts sociālo ziņu apkopotāja lietotne, kas izmanto mašīnmācīšanās tehnoloģiju, lai saviem lietotājiem ieteiktu rakstus, tēmas un autorus.
To izveidoja Kevins Sajstroms un Maiks Krīgers ar savu uzņēmumu Nokto, Inc. Lai gan fokuss bija uz rakstītām ziņām, tika iekļautas arī rakstu audio versijas, ko lasīja MI ģenerētas balsis, piemēram, Snoop Dogg un Gvinetas Paltrovas.
Gadu pēc izlaišanas komanda publicēja bloga ierakstu ar nosaukumu “Shutting down Artifact” (Artifact slēgšana). Izpilddirektors sacīja, ka viņi esot “uzbūvējuši ko tādu, ko mīl grupa lietotāju, bet mēs esam secinājuši, ka tirgus iespēja nav pietiekami liela, lai garantētu turpmākus ieguldījumus šādā veidā.”
Avots: ReadWrite