TikTok platforma satura veidotājiem piešķirs daļu no reklāmu apgrozījuma

TikTok paver jaunas durvis satura veidotājiem, lai pelnītu naudu. Uzņēmums plāno novirzīt daļu no nopelnītā apgrozījuma lielākajiem satura veidotājiem, kuri piekrituši, ka viņu veidotie videoklipi tiek radīti kopā ar noteiktām reklāmām.

Šī programma strādās līdzīgi kā platformā YouTube, kurā satura veidotājiem ir iespēja nopelnīt, piekrītot videoklipos izvietot reklāmas. Tiek lēsts, ka caur TikTok platformu varēs nopelnīt vairāk. TikTok līdz šim netika piedāvāts šis konkrētais veids, kā satura veidotājam tikt pie peļņas. Jauna programma, kuras nosaukums būs TikTok Pulse, reklāmas izvietos starp 4% skatītākajiem videoklipiem visā platformā. TikTok videoklipu veidotāji ar vismaz 100 000 sekotājiem būs iespēja saņemt daļu no reklāmu apgrozījuma, kad reklāmas tiks iekļautas viņu saturā.

Platforma TikTok dalīs 50% no reklāmas apgrozījuma ar satura veidotājiem, kuri tiks apstiprināti un atbildīs visiem nosacījumiem. YouTube platforma pašlaik izmaksā satura veidotājiem 55% no reklāmu apgrozījuma. Jaunā programma TikTok Pulse tiks palaista jūnijā ASV teritorijā, bet rudenī plānots to ieviest citu valstu tirgos.

Līdz šim TikTok platformā veids kā maksāt satura veidotājiem bija, izmantojot Creator Fund, kas izmaksā naudu atsevišķiem lietotājiem, pamatojoties uz viņu popularitāti. Taču satura veidotāji vairākkārt minējuši, ka šī samaksa ir pavisam niecīga atšķirībā no YouTube platformas.

 Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt