Izklaide Videospēles

World of Warcraft Classic tiks izlaists 2019. gada vasarā ar unikālu spēlētāju pievilināšanas stratēģiju

Nesenajā BlizzCon sanāksmē, Blizzard paziņoja, ka WoW Classic – World of Warcraft pirms ekspansijām – sāks strādāt nākamajā vasarā un būs iekļauta standarta WoW abonementā. Interesanti, ka sākumā nebūs pieejams viss saturs. Tā vietā, spēlētājiem būs pieejams Molten Core un Onyxia spēles divi pirmie 40 cilvēku reidi, kuri sākotnēji tika izlaisti 2004. gadā. Uzņēmums gan nekopēs sākotnējos noteikumus strikti, uzveikšanai būs pieejami arī: Dire Maul, Lord Kazzak, Azuregos.

Otrajā stadijā tiks izlaists nākamais 40 cilvēku reids Blackwing Lair un 20 cilvēku Zul’Gurub. Trešajā stadijā būs Gates of Ahn’Quiraj un AQ atvēršana, kā liels servera notikums. Vēlāk būs Naxxramas un pasaules dzīvo miroņu (Scourge) invāzijas notikums.

Cilvēki bieži aizmirst, ka tas, ko mēs saucam par vanilla jeb klasisko WoW, nebija statiska spēle. Klasiskās spēles laikā Blizzard bija veicis milzīgas izmaiņas katrai varoņu klasei. Dievs zina, tas bija vajadzīgs. Bija divi vienkārši pieejas veidi, kā Blizzard izstrādāt klasisko serveri. Vienkāršākā metode būtu samest visu no dienas pirms tumšā portāla atvēršanas un tā arī atstāt. Bet tas nav tas, ko Blizzard izvēlējās darīt. Tā vietā, uzņēmums mēģina no jauna radīt piedzīvojumus, kurus cilvēki baudīja agrāk, ieskaitot lielus pasaules notikumus.

Šī pieeja ir daudz sarežģītāka, bet, iespējams, palīdzēs atjaunot biedriskumu , kuru oriģinālajā spēlē iemīlēja daudzi spēlētāji. Spēlētāji vēl atceras piedalīšanos servera Ahn’Quiraj vārtu atvēršanā. Tajā laikā serveri kārās, bremzēja un bieži pazuda savienojums, bet šoreiz nevajadzētu būt tādām problēmām.

Galvenais jautājums ir, vai cilvēki šodien vēlēsies spēlēt spēli ar savādāku tempu nekā šodienas World of Warcraft. 2004. gadā WoW bija daudz lēnāka spēle. Spēlētāji nesaņēma pirmo zirgu pirms 40. līmeņa. Varoņu klases bija limitētākas un uzdevumi bija vienkāršāki, mazāk atšķirīgi. Daudzo gadu laikā spēlei ir pievienotas tādas iespējas kā atkārtojami uzdevumi, mājdzīvnieku cīņas un citi izaicinājumi. Šīs lietas agrāk neeksistēja un nav skaidrs, kuras funkcijas no jaunā grafiskā interfeisa tiks ieliktas klasiskajā WoW. Cerams, nebūs nepieciešams stāvēt Stormwind pilsētā un spamot čata kanālos, lai atrastu vai izveidotu grupu. Grupu meklēšanas rīks tika izveidots Wrath of the Lich King ekspansijā, daudzus gadus pēc vecā klasiskā WoW beigām.

Nešaubos, ka ir entuziasti, kuri grib piedzīvot oriģinālo spēli. Man pašam ir nedaudz nostalģija par šo laika periodu, bet diez vai es atkal spēlētu kā paladīns pēc iepriekšējo 2 gadu nospēlēšanas. Bet es vēlos redzēt, cik daudz cilvēku atkal iemīlēsies thorium rakšanā vai black lotus lasīšanā, jājot nebeidzamus apļus apkārt EPL vai Winterspring. Vai cilvēki atkal vēlas atgriezties ērā, kurā katru monstru varēja pietagot tikai viens, nevarēja dalīt punktus no monstra nogalēšanas, bija lēna līmeņu gūšana, lēna pārvietošanās, un pagāja daudzas stundas 39 labi aprīkotu, spējīgu spēlētāju atrašanai reidam.

To mēs vēlak uzzināsim. Bet Blizzard izvēle izlaist saturu stadijās un atkārtot pasaules notikumus norāda uz to, ka uzņēmums vismaz pacentīsies klasiskajai spēlei dot iespēju būt veiksmīgai.

Avots: extremetech.com

Līdzīgi raksti

Atbildēt