Straumēšanas platforma Netflix sāks radīt paši savus video raidierakstus, ko papildinās Spotify un citu uzņēmumu materiāls.
Netflix video raidierakstu ambīcijas stiepjas tālāk kā nesenais darījums ar Spotify. Ziņojumā no Bloomberg vēstīts, ka platforma gatavojas laist klajā paši savus raidierakstus.
Platforma esot sazinājusies ar talantiem, lai radītu jaunus šovus, kā arī plāno uzlabot mobilās lietotnes izkārtojumu, lai tos vieglāk atrastu.
Vien aizvadītajā mēnesī Netflix noslēdza darījumu ar Spotify, lai savā platformā pievienotu 16 jaunus video raidierakstus. Bloomberg ziņo, ka paralēli notiek sarunas par licencēm arī ar citiem gigantiem kā iHeartMedia un SiriusXM.
Netflix vēlas licencēt šovus vien uz gadu, citiem darījumiem esot vērtiem mazāk nekā 10 milj. USD. Pa to laiku uzņēmums izlems, vai straumēšanas pakalpojumā ir vieta raidierakstiem.
Arvien vairāk pakalpojumu tiecās pēc video raidierakstiem, YouTube vēl joprojām esot līderiem kā visbiežāk apmeklētā vietne šī satura meklēšanā. Spotify nesen integrēja raidierakstus arī savā jaunajā Apple TV platformā. Savukārt TikTok sadarbojās ar iHeartMedia, lai laistu klajā savus raidierakstus.
Avots: TheVerge

































