Ferrari atliks savu otro elektroauto modeli

Ferrari pirmais elektroauto būs pieejams ierobežotā daudzumā, tomēr ar otru modeli auto ražorājs kavēsies – acīmredzot to neviens nevēlas.

Ir pierādījies, ka elektriskie veiktspējas automobiļi ir grūti pārdodami. Tā domā pat Meits Rimaks, kurš nodibināja uzņēmumu, kas ražo elektriskos hiperauto. Pārsteigums – tās izrādās sliktas ziņas Ferrari!

Ziņu aģentūra Reuters, atsaucoties uz anonīmiem avotiem, ziņoja, ka Ferrari savu otro elektrisko auto atliks no 2026. uz 2028. gadu, jo šobrīd acīmredzot pieprasījums pēc šāda automobiļa ir absolūti nekāds.

Reuters stāstā teikts, ka Ferrari pirmais elektroauto būs neliela apjoma īpašais modelis un “simbolisks pagrieziena punkts, kas izpildīs autoražotāja solījumu 2026. gadā laist klajā savu pirmo elektroauto”.

Otrais elektriskais auto, kas bija paredzēts nākamā gada beigās, būs lielāka apjoma sērijveida automobilis.

Itāļu luksusa auto grands pārdod aptuveni 5000 līdz 6000 katra parastās ražošanas modeļa eksemplāru piecu gadu laikā, taču viens no Reuters avotiem sacīja, ka tas nebūs iespējams, ja nākamgad auto klāstu papildinās elektriskie automobiļi.

Klientu intereses ir izteikti niecīga, tāpēc Ferrari atliek modeļa ražošanu ne ātrāk kā līdz 2028. gadam.

Šis papildu laiks ir arī blakus ieguvums, kas ļauj uzņēmumam turpināt attīstīt savu elektroauto tehnoloģiju.

Jau iepriekš ziņojām, ka Ferrari ir pieteicis patentus virtuālai dzinēja un transmisijas sistēmai elektromobiļiem. Tomēr viens no Reuters avotiem apgalvoja, ka galvenais kavēšanās iemesls ir pieprasījuma problēma, nevis problēmas ar pašu automobili.

Ferrari nav vienīgais itāļu veiktspējas automobiļu zīmols, kas kavējas ar elektrisko veiktspējas automobili. Kā norāda Reuters, Lamborghini pārcēla sava pirmā elektromobiļa izlaišanu no 2028. uz 2029. gadu, bet Maserati pilnībā atcēla elektrisko MC20.

Pieprasījums pēc elektriskajiem automobiļiem ir zemāks nekā cerēts, un regulatīvie centieni izbeigt gāzes automobiļu ražošanu ir vai nu aizkavēti, vai pilnībā atcelti.

Ferrari, iespējams, nebūtu slikti nogaidīt un paskatīties, nevis apņemties ražot kaut ko tādu, kas galu galā nemaz nebūtu jābūvē. Vai arī klienti pēkšņi varētu straujāk pievērsties jaudīgiem elektromobiļiem.

Avots: Motor1

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt