Lotus ir atklājuši jaunāko koncepta auto, kas norāda uz to, ko varam sagaidīt nākotnē, ieskaitot interjeru bez fiziskām pogām.
Gluži kā ar vairumu koncepta auto – pastāv daudz hipotētisku domu. Liela daļa pareģojumu par tehnoloģijām un veiktspēju ir ieskats gaidāmajā, nevis reāls nodoms.
Teorētiski, 70kW baterija nodrošinātu jaudu visiem četriem riteņiem, ražojot 968bhp un 2.5 sekunžu 0-100km/h sprinta laiku. Tas viss izklausās pēc “moderna hiper elektroauto”, kam iekšā mīt ļoti interesantas tehnoloģijas.
Noņemot reversi atveramās wrap-over durvis, atradīsiet otrreizēji pārstrādātas oglekļa šķiedras ar šofera vietu vidū, bet pasažieru – malās. Sēdekļus un stūri rotā uzņēmuma dēvētais LotusWear, kas satur mīkstu, adaptīvu tekstilu.
Strādājot kopā ar MotorSkins, kuri izstrādāja dinamiskā apģērba tehnoloģiju atlētiem, Lotus izvēlējās to izmantot kā cilvēka un mašīnas interfeisu. Materiāla tehnoloģija nodrošina kompresiju, termoregulāciju un haptisku atgriezenisko saiti.
Braucot ar auto, gan šoferis, gan pasažieri saņems paziņojumus caur piepūšamajiem robotizētajiem tekstilizstrādājumiem. Tā varētu būt pulsējoša gaisma virs kreisā pleca, kas norāda uz gaidāmu kreiso pagriezienu. Iespējams, pieskāriens uz muguras lejas daļas, lai norādītu par ienākošu ziņu viedtālrunī.
Arī piepūšamie podi uz stūres varētu brīdināt par aklo zonu vai nodrošināt papildus saķeri, ātrumam palielinoties. Izmantošanas mērķi ir plaši, bet vispārīgā misija paliek viena – vienkāršot salonu, izņemot fiziskās pogas.
Gluži kā caurspīdīgie ekrāni, head-up displeji un daudzfunkcionāli lāpstiņu slēdži, Lotus sadarbojas ar tehnoloģiju uzņēmumu Carbon, lai ražotu 3D drukātus režģa konstrukcijas galvas balstus. Arī tiem būšot vairāki pielietošanas veidi.
Mīkstās struktūras ir kā komfortam, tā arī drošībai, bet vēl tās saturēs binaurālo audio sistēmu no KEF. Spēja izvadīt audio no sēdvietas pa taisno pasažierim nozīmē, ka Lotus var palielināt ātruma sajūtu ar īpaši pielāgotu skaņu celiņu, būt kā trokšņu slāpējoša sistēma mierīgākos braucienos vai vienkārši ļaut katram pasažierim baudīt savu mūziku.
Avots: TechRadar