Mercedes-AMG izrāda savu Porsche Taycan konkurentu

Mercedes-AMG izrāda savu Porsche Taycan konkurentu, kas ir uzņēmuma pirmais specializētais elektromobilis, un tas tiks atklāts jūnijā.

Mercedes-AMG strādā pie īpaši pielāgota elektriskā fastback, kas konkurēs ar Porsche Taycan, kurš tiks atklāts jūnijā. Līdz ar paziņojumu AMG dalījās arī ar automobiļa sānu profila attēlu, kas, lai arī lielākoties aizsegts, tomēr izskatās lieliski. Turklāt šim automobilim vajadzētu būt veiktspējai, kas atbilst tā agresīvajam dizainam.

Sniegtais attēls sniedz mums labu skatu uz gaidāmā četru durvju automobiļa motora pārsega zonu un aizmugures sāniem. Redzamais siluets atbilst visiem kritērijiem, kas raksturo lielisku modernu sporta sedanu. No sāniem priekšpuse izskatās ļoti zema un smaila, līdzīga Porsche 911.

Virzienā uz aizmuguri pārsegs sašaurinās, novedot pie īsa klāja. Var spekulēt, ka uz tā atradīsies neliels spoileris, kas, braucot ievērojamā ātrumā, uzlec uz augšu. Tas imitē pašreizējo benzīndzinēja AMG GT četru durvju modeli.

Foto: Mercedes

Atšķirībā no Porsche Taycan sedana, šī automobiļa galvenajam Eiropas konkurentam AMG būs liftback bagāžnieka atvērums, kas ir praktiskāks un labāk atbilst fastback stila estētikai.

Mercedes konkurētspējīgā jauda

Pat ja šis jaunais elektromobilis atbilst visām zemās, sportiskās četru durvju konstrukcijas prasībām, tam ir jābūt arī efektīvam. Mēs esam pārliecināti, ka jaudīgākajā izpildījumā tam būs aptuveni 1000 zirgspēku.

Šāds jaudas līmenis tam ir nepieciešams, lai konkurētu ar ātrākajiem automobiļiem šajā nišā, un AMG rīcībā ir tieši tādi dzinēji, kas piemēroti šim darbam.

Šos dzinējus piegādā Mercedes piederošais britu meitasuzņēmums Yasa. Tos sauc par aksiālplūsmas motoriem, kas piedāvā “lielāko efektivitāti un augstāko jaudas un griezes momenta blīvumu savā klasē, ņemot vērā vismazākos izmērus un svaru”.

Katrs motors nodrošina 480 zirgspēku jaudu un 590 mārciņpunktu griezes momentu. Tātad, ja Mercedes ražo četru motoru jaudīgu elektromobili, tam varētu būt gandrīz 2000 zirgspēku jaudai un vairāk nekā 2300 mārciņpunktu griezes momentam.

Pat divmotoru automobilis ar šādiem piedziņas blokiem būtu ļoti jaudīgs un atbilstu Porsche Taycan jaudīgākajai versijai. Tomēr BMW strādā pie četru motoru elektromobiļiem, un no Ķīnas nāk vairāki ātri elektromobiļi ar diviem vai trim motoriem un vairāk nekā 1000 ZS (pat vairāk nekā 1500 ZS).

Sekojoši AMG, iespējams, vēlas izcelties un laist tirgū kaut ko, kas ir daudz jaudīgāks nekā visi tiešie konkurenti.

Jāpiemin, ka šis pēc pasūtījuma izgatavotais AMG elektromobilis tiek piedāvāts laikā, kad Mercedes maina savu stratēģiju, lai paralēli izveidotu elektrisko un iekšdedzes modeļu līniju.

Uzņēmums pakāpeniski atteiksies no pašreizējās EQ marķēto pielāgotu elektromobiļu ražas (un EQ nosaukuma shēmas) un tā vietā laidīs klajā parasto modeļu līnijas elektriskās versijas.

Mēs esam diezgan pārliecināti, ka AMG piedāvātais automobilis būs tīrs elektromobilis bez iekšdedzes opcijas. Tomēr jāņem vērā, ka zīmols iepriekš paziņoja, ka šī ir “pirmā Mercedes-AMG izstrādātā specializētā elektromobiļa arhitektūra”.

Šo arhitektūru sauc AMG.EA (saīsinājums no AMG elektriskā arhitektūra), un tā ir tikai AMG. Uz tā balstīsies arī augstāks elektriskais AMG SUV, kuru paredzēts atklāt pēc fastbacka un kurš piedāvās daudz ko līdzīgu, taču augstāks.

Avots: InsideEVs

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt