Nissan pārsteidz ar Frontier Pro Plug-In hibrīda pikapu

Šis ir Nissan pirmais elektrificētais pikaps. Un tas nav paredzēts tikai Ziemeļamerikas ierobežotajam tirgum.

Šķietami no zila gaisa Nissan sāk elektrificēta Frontier ražošanu. Lai gan pikapam ir uzraksts “Pro”, tas nav saistītas ar Ziemeļamerikā pārdodamo Frontier Pro-X/Pro-4X. Autoražotāja pirmais elektrificētais pikaps, kas šodien atklāts Ķīnas izstādē Auto Shanghai, ir balstīts uz gada sākumā prezentēto vietējā ražojuma Nissan Dongfeng Z9.

Nissan apgalvo, ka šis ir uzņēmuma pirmais plug-in hibrīda modelis, ņemot vērā, ka modeļi ar e-Power uzstādījumu tehniski ir elektromobiļi ar diapazonu pagarinošu gāzes dzinēju.

Darba zirgs ir izstrādāts vietējā Šanhajas studijā ar pārtrauktu gaismas joslu, kas atgādina Nissan/Datsun D21 Hardbody trīs spraugu atveri motora pārsegā. Aizmugurē pircējiem būs iespēja izvēlēties elektriski ievelkamu gultas pārsegu.

Foto: Nissan

Cik liels tas ir? Nissan pirmais hibrīda pikaps ir 5520 mm garš, 1960 mm plats un 1950 mm augsts. Tas nozīmē, ka visos izmēros tas ir lielāks par ASV pašlaik pārdoto D41 paaudzes Frontier ar īso virsbūvi.

Tā riteņu bāze ir 3300 mm gara un atkarībā no versijas sver no 2500 līdz 2540 kg. Visām versijām ir 18 collu riteņu diski ar 265/65 riepām.

Nissan turpina pārsteigt

Ķīnas Frontier Pro darbina 1,5 litru četru cilindru motors ar turbokompresoru, kas darbojas kopā ar transmisijā iebūvētu elektromotoru. Kopā tie nodrošina vairāk nekā 402 zirgspēku jaudu un 800 ņūtonmetru griezes momentu.

Nespecificēta akumulatoru pakete spēj nobraukt 135 kilometrus, lai gan pārāk optimistiskajā CLTC testa ciklā. Jaunais pikaps apvieno neatkarīgu dubultās sviras balstiekārtu priekšpusē ar piecu saišu aizmugurē un saņem elektromehānisku aizmugurējā diferenciāļa bloķēšanu.

Nissan un Dongfeng ir izstrādājuši Frontier Pro ar manuāli regulējamiem 4High un 4Low režīmiem, kā arī īpašiem braukšanas režīmiem Performance un Snow, kas papildina hibrīda un tīras elektriskās piedziņas programmas.

Interjers ir ieturēts neona dzeltenajā tonī, un tajā ir 14,6 collu skārienekrāns un 10 collu vadītāja displejs. Par papildu samaksu priekšējos sēdekļus var apsildīt un dzesēt, kā arī tiem ir masāžas funkcija. Transportlīdzeklī ir arī funkcija “transportlīdzeklis-kravai”, kas no gultā iebūvētās V2L pieslēgvietas uzlādē ierīces ar jaudu līdz 6 kW.

Interesanti, ka Frontier Pro netiks piedāvāts tikai Ķīnas tirgū. Nissan plāno pārdot elektrificēto pikapu ieviest arī citos tirgos. Tomēr mēs domājam, ka augstie tarifi un 25 % vistas nodoklis padara kravas automašīnu ASV nerentablu. Mūsu bažas apstiprina arī paziņojums, ko Nissan sniedza ziņu aģentūrai InsideEVs:

“Lai gan mēs neplānojam ieviest šo modeli Ziemeļamerikā, mēs nepārtraukti izvērtējam ASV klientu vajadzības un koncentrējamies uz elektrifikācijas piedāvājuma paplašināšanu šajā reģionā.”

Avots: Motor1

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt