Bļin, foksi, uz kādām figņām tu skaties - ļitaki, pretīgas tonējuma plēves...

Jāskatās uz aprīkojumu - kondišs, klimats, borta kompis, kruīzs, utt, nevis ļitaki un plēve,jo tevis nosauktās lietas ir viegli uzliekami sīkumi.
2.6 tev nav vajadzīgs. 2.6 vienīgais pluss ir tas ka tā kā viņu neviens negrib, tad bez gāzes dajebkura modeļa - B4, B5, C4 - audī ar viņu būs vislētākais variants. Savādāk neredzu jēgu pēc viņa - 2.8 ies labāk bet vairāk nepatērēs, un ap 1997. gadu vecais 12v nomainījās uz 30v.
Atkārtošu vēlreiz, mazāk skaties uz īpašnieku maiņām, vairāk uz tehnisko stāvokli - tu gan laikam nebūsi tas, kurš to spēs novērtēt - bundžas taisnumu, piekares stāvokli, spēka agregāta sausumu, cēlienu, rūsu mašīnas apakšā. Ja tu skaties uz eksemplāriem ar V6, kur vēl stikli aplīmēti ar plēvi, neizbrīna ka tādas mašīnas biežāk mainījušas īpašniekus.
Ja skaties uz B4, tad atceries ka V6 ir jānāk ar pilnajiem lukturiem, kā arī ja mašīnai ir kondišs vai klimats, vēlams lai tā būtu 1993. gada vai jaunāka [es skatos ka ss'ā šobrīd pat nav neviens 2.8 tādu gadu, tikai 2.6] freona dēļ, ja B5 V6, tad lai motors būtu 2.8 30v un vēlams lai mašīna būtu feislifts, kaut gan tāds eksemplārs kaut cik jēdzīgā stāvoklī visdrīzāk tavā budžetā neielīdīs.
Ir vēl visāds nepopulārs aprīkojums kas cenu sit uz leju. Viens pazīstams cilvēks divarpus gadus atpakaļ pārdeva savu B4 2.6q sedanu, normālā stāvoklī, pa 1k ls, un pa to naudu nopirka vēlīnu pirmsfeislifta B5 2.8q avantu - 30v motors, āda, klimats, kruīzs, vēl viskautkas, uz aci uzkrita ka nav borta kompis - un tomāts

Braukā vēl šobaltdien.
PAKAĻROKS - Fusion A4-5000/ASROCK QC5000-ITX/WIFI/8 GB DDR3 1333/FSP200 50GSV-5K/ST2000VM003-1CT164 2 TB Seagate Pipeline HD/vecs mazs IBM keiss/winxp x64/2 ventilatori