Sākumlapa › Forumi › Tehnika › Auto Lietas › Kādu auto iegādāties līdz 1500 eirām?
richij, nepārspīlē par tām cenām. Protams, atkarīgs no vietas, pārdevēja un pircēja. ÄŒetru katlu motors – pliks klucis – B4 vai B5 nepārsniegs pārsimt eiru slieksni, kārba arī ne, par citām detaļām nerunājot. Pēc donora reāli ir vajadzība ja gribas ielikt savādāku motoru.
Par B4 runājot, autiņam nav ne vainas, bet par tādu naudu kā viņi ssā stāv, es viņu negribu pirkt, jo atkārtošos vēlreiz, tehniskais stāvoklis, vizuālais, utt… par 92 gada B4 stāv virs 1000 eiro, kuram bieži vien nāk klāt vēl nenomaksāti nodokļi, braukšana skatīt +/- 200 – 400 KM robežās.
A4 vizuālā izskatā ir tomēr pārāks par uzticamo B4. Skatoties auto, man interesē arī tā vizuālais stāvoklis, morālais stāvoklis, vecums. Piem ir Lietie diski virsū, tonēti logi vai nav. Ja nav, tad man vēl pašam viss jāiepērk, vai jāaplīmē, utt.. beigās tāds pēc skata nevainīgs B4 man pēc iegādes un pirmajiem darbiem sanāks pie 2K eiro. Es nesaku, ka b5 būtu savādāk, bet tomēr man liekas, ka b5 būtu šobrīd labākā izvēlnē par b4.
Dīzeļi man neinteresē, tad vairāk lielāks motors, 2.6 ar gāzi, vai kādā savādākā kompektācijā, vai tīri tikai benzīnieks.
Reāli ir tā, ka par šādu budžetu ir 50 uz 50 vai nopirkt mēslu, vai vēl kaut cik braucamu aparātu.
Un vēlreiz uzsvaru lieku uz csdd datiem. Pēc tiem tu vari daudzko izsecināt. Var redzēt īpašnieku maiņas. Dažiem eksemplāriem ir pat bijušas dažas dienas starpība, citam mēnesi, divus, un tā viņi mainās kā zeķes, so, tas par auto neko labu neliecina, tiek smērēts visiem pēc kārtas, kuri ir dumji un klausa visu ko viņiem saka pie auto apskates, pirkšanas, utt… Vēl vienu plusu varu minēt arī to, ka šādi viegli pārdevēju pieķert melos, un pie pirkšanas iespēja uz viņa meliem nomest vēl pārdesmit/ simt eiro nost no cenas. Un tad paliks tā, grib pārdod, gribi nepārdod, tiec vaļā un beidzās tirgus, vai tērē laiku un uz muļiem vēl kaut ko iekasēt, tāpēc arī es šiem datiem pievēršu vislielāko uzmanību.
Skatoties sludinājumus es daru šādi:
1. Vistuvākā lokācija man.
2. Motora parametri
3. Krāsa
4. Teh stāvoklis no bildēm un apraksts, teh aprīkojums.
5. Cena
6..CSDD datu apskate.
7. Tuvāka apskatīšana dzīvē
8. Ja viss ok, tiek izdarīts pirkums.
2.6 tev nav vajadzīgs. 2.6 vienīgais pluss ir tas ka tā kā viņu neviens negrib, tad bez gāzes dajebkura modeļa – B4, B5, C4 – audī ar viņu būs vislētākais variants. Savādāk neredzu jēgu pēc viņa – 2.8 ies labāk bet vairāk nepatērēs, un ap 1997. gadu vecais 12v nomainījās uz 30v.
Atkārtošu vēlreiz, mazāk skaties uz īpašnieku maiņām, vairāk uz tehnisko stāvokli – tu gan laikam nebūsi tas, kurš to spēs novērtēt – bundžas taisnumu, piekares stāvokli, spēka agregāta sausumu, cēlienu, rūsu mašīnas apakšā. Ja tu skaties uz eksemplāriem ar V6, kur vēl stikli aplīmēti ar plēvi, neizbrīna ka tādas mašīnas biežāk mainījušas īpašniekus.
Ja skaties uz B4, tad atceries ka V6 ir jānāk ar pilnajiem lukturiem, kā arī ja mašīnai ir kondišs vai klimats, vēlams lai tā būtu 1993. gada vai jaunāka [es skatos ka ss’ā šobrīd pat nav neviens 2.8 tādu gadu, tikai 2.6] freona dēļ, ja B5 V6, tad lai motors būtu 2.8 30v un vēlams lai mašīna būtu feislifts, kaut gan tāds eksemplārs kaut cik jēdzīgā stāvoklī visdrīzāk tavā budžetā neielīdīs.
Ir vēl visāds nepopulārs aprīkojums kas cenu sit uz leju. Viens pazīstams cilvēks divarpus gadus atpakaļ pārdeva savu B4 2.6q sedanu, normālā stāvoklī, pa 1k ls, un pa to naudu nopirka vēlīnu pirmsfeislifta B5 2.8q avantu – 30v motors, āda, klimats, kruīzs, vēl viskautkas, uz aci uzkrita ka nav borta kompis – un tomāts 😀 Braukā vēl šobaltdien.
Nav gluži vācu auto, bet piekare izturīga un iet vienkārši lopā! Tikai gāze gan jāieliek.
Preses relīzes