Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Labāko Latvijas VoIP servisu salīdzinājums
Gribējām ietaupīt Tavu laiku, tāpēc salīdzinājām cenas lielākajiem VoIP pakalpojumu sniedzējiem Latvijā Tavā vietā, lai vari pievērsties kam svarīgākam. Esam aprēķinājuši vidējās izmaksas birojam uz 10 darba vietām. Visām cenām ir informatīvs raksturs un tās salīdzinātas atbilstoši publiski pieejamajai informācijai 2017. gada aprīlī. Bet, ja Tu par VoIP dzirdi pirmoreiz, tad tev iespējams nemaz nav skaidrs, kas ir VoIP un IP telefonija, un kādas funkcijas meklēt savā potenciālajā virtuālā zvana centra nodrošinātājā.
Tādā gadījumā noteikti lasi tālāk.
Kas ir VoIP?
VoIPIP balss pārraide
Savukārt IP telefonija
Kādu saziņas metodi tavā uzņēmumā lieto šobrīd?
Fiksētie zvani:
Atkarībā no atrašanās vietas, var būt nepieciešams uzstādīt vadu līnijas. Arī telefona ierīces būs ar limitētām funkcijām, un spēs veikt un saņemt vienkāršus zvanus uz vienu telefona numuru.
Mobilie zvani:
Atkarībā no pakalpojuma sniedzēja pieejami abonementi ar iekļautiem zvaniem uz vietējiem tīkliem un ārzemēm. Bet bieži tu maksāsi arī par pakalpojumiem, kurus nemaz neizmanto, un kopējā rēķinu summa liek celties matiem stāvus.
[img]
Kādi tad ir iemesli, lai izvēlētos VoIP atšķirībā no alternatīvām?
Iemesls #1: Vairs nekādu vadu!
Katrs darbinieks vai uzņēmuma vadītājs ir sastapies ar neskaitāmajiem tradicionālā telefona vadiem, kas ir noglabāti kādā atsevišķā telpā ar visu pārējo telefonu sistēmas uzturēšanas aparatūru.
Ne tikai šī aparatūra ir dārga, bet arī lēna un grūti labojama. Kuram gan patīk gaidīt, kamēr atbrauc tehniķis un diagnosticē problēmu?
Ar VoIP piekļuve sistēmai ir ātra un iespēju izvēle daudz plašāka. Kā arī vairumā gadījumu problēmas var tik novērstas attālināti.
Iemesls #2: Produktivitātes pieaugums ofisā.
Ar VoIP zvanu centra iespējām ofiss būs nepārtrauktā darbībā. Pārliecinies vai tavs IP telefonijas pakalpojumu sniedzējs piedāvā iespēju saglabāt numurus, ierakstīt zvanus, un novirzīt ienākošos zvanus brīvajiem operatoriem, kā arī atskaņot paziņojumu gaidīšanas brīdī.
Vēl iespaidīgāka ir iespēja pāradresēt zvanus uz tavu mobilo telefonu un pieņemt tos jebkurā pasaules malā. Zvanu pāradresācija neietekmē zvana kvalitāti un nav nekādu aizkavēšanos pāradresācijas brīdī.
Iemesls #3: Lēti zvani uz ārzemēm!
Kā redzams cenu apkopojumā, tad atkarībā no interneta telefonijas pakalpojuma sniedzēja tarifi atšķiras, taču starptautiskie tarifi ir ievērojami izdevīgāki nekā tradicionālajiem telekomunikāciju operatoriem. Izmantojot VoIP iespējas, starptautiskie zvani izmaksās gandrīz tikpat, cik vietēji, kas it sevišķi noderēs, ja tavam uzņēmumam ir klienti ārzemēs.
Iemesls #4: Neierobežotas telefona numuru iespējas.
Ar fiksēto telefona līniju tev būs iespēja tālrunim piesaistīt tikai fiksēto telefona numuru, bet izvēloties mobilos tīklus, tu saņemsi attiecīgu mobilā telefona numuru. Toties ar virtuālo zvanu centrāli tavas iespējas paplašinās – izvēlieties fiksēto, mobilo vai kādu no īpašajiem 8000, 9000 vai īsajiem numuriem.
Pie tā paša IP tālruņa iespējams piesaistīt arī ārzemju numurus, lai klienti varētu ar tevi sazināties lētāk un justos drošāk. Viņi pat nenojautīs, ka atrodies otrpus planētai.
– Š obrīd izmantoju zvanu centra pakalpojumu kā ārpakalpojumu – vai tas nozīmē, ka varēšu veikt to pats?
– Jā, ar VoIP pakalpojumu ir iespējams nodrošināt visu tehnisko atbalstu, kas nepieciešams, lai uzstādītu virtuālo zvanu centru. Pietiek maksāt kādam, kas tavu produkta aprakstu nolasa no lapiņas – tavi darbinieki noteikti pārzina tavu produktu daudz labāk.
[img]
TelTel
Vairāk par funkcijām un piedāvājumu lasi šeit
telecomCSC
Izvēloties kādu no premium fiksētajiem plāniem, iespējams iekļaut bezlimita zvanus Latvijā vai pat visā pasaulē.
Vairāk par CSC Telecom iespējām un tarifu plāniem lasi šeit
Telegroup
Lasi pilnīgāku informāciju šeit
lattelecomIP
Lattelecom pakalpojumu info atrodams šeit
Kā viens no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Latvijā, LMT
Par LMT piedāvājumiem vidējiem un lieliem uzņēmumiem iespējams uzzināt šeit
Telia
Tāpat Telia piedāvā tarifus un IP telefonijas risinājumus atbilstoši tava uzņēmuma lielumam, bez lielām investīcijām.
Telia pakalpojumu piedāvājums pieejams šeit
Dzinga
Bet lai piezvanītu uz tiem sūdiem no mobīlā – dārgāk nekā zvanīt uz/no ārzemēm!
Appisiens dolbans.
No tā loģiski izriet, tu esi neiznēsāts kroplēns.
Prasi savam daunīšu iestādes direktoram uzstādīt vafeļrouterus, bet negvelz savu debīlismu internetā.
1. LMT ierīko reālu PBX, nevis piešķir virtuālo.
2. Cik uzņēmumi Latvijā ar 10 telefonu lietotājiem, ir spējīgi notarkšķēt 16h/mēnesī ar ārzemēm?
3. Kā TelTel ir izrēķinājuši, ka LMT vietējās srunas mēnesī izmaksās 132€ arī nav saprotams.
4. Sarunu ieraksti un kaudze citu fīču, kuras TelTel ir aizmirsis pierakstīt savā tabulā, LMT arī piedāvā bez maksas. Jā, zvanu optimizācija gan nav – acīmredzami šarlatānismu Latvijā praktizē tikai divi uzņēmumi, labi vēl, ka naudu par to neprasa, bet klientiem droši vien piekakā ausi pūkainu ar fantastiskiem stāstiem par zvanu optimizāciju.
Man ir LMT (jeb būsim precīzi OSS networks) centrāle, 7 lietotāji un rēķins iekļaujot visu, (centrāles apkalpošanu, abonēšanu un visas sarunas) nepārsniedz 155€/mēnesī.
Cik man zināms LTC piedāvā tiešis šos pašus risinājumus attiecīgi cena būs ļoti tuvu tiem 150€.
CSC, ņemot pat pašu dārgāko tarifu, man sanāk 138,9€ mēnesī un tas ir tarifs, kur var pļerkstēt ar Dubajas princi 24/7, nestraucoties par paildus izmaksām.
Es te nesen zvaniju uz kaukādu rix.lv vai router.lv – pāris minūtes 1 eiro!
Paņem VoIPu kantorī un klientu acīs esi pēdējais $%&#%^* 🙂