Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Lattelecom’am sakaru traucējumi
Bija nosprāgusi IN platforma.
Ar cieņu,
Artis.
Tev taisnība. Apollo ierastajā ātrumā. Varbūt tev ir kas zināms, kāpēc epastam nav iespējams pieslēgties?
Vakar no rīta puses nomira apollo mail serveri, tagad viņi strādā, bet nestabili, tagad tikai jāgaida pārslodzes dēļ viņi tā raustās, drīz atkārsies, sola ka rīt būs viss ok 🙂
PS. speedtest.lv tagad arī var mērīt upload (auģuspielādes ātrumu )
Tikai tagad tam visam tiek izmantota JAVA. :win:
Ak tādēļ man bija problemas ar netu, kad savedu kārtība eth0 uz bubuntu
Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.
Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.
Tad izskaidro man, lūdzu, kādēļ man lietojot Ubuntu nedeva IP adresi, bet zem Windas deva?
Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.
Tad izskaidro man, lūdzu, kādēļ man lietojot Ubuntu nedeva IP adresi, bet zem Windas deva?
Meklē vainu Ubuntu tad, bet reāli lattelecom ubuntu neapkalpo, bet pakalpojuma darbību ubuntu neietekmē, vienkārši pārbaudī uz ubuntu tīkla karti, draiverus.
P.N. Es atļaušos atgādināt ka atšķirībā no aizvēsturiskā windblouz, linuksis nāk ar stipri plašāku draiveru klāstu 🙂
P.P.N. Kā var dzelzis, kas uz windblouz darbojas, nedarboties uz kā cita? Ir vienīgi gadījies pieredzēt ka ja uz win uztaisa hibernāciju, tad uz linukša tā kartele nepiešķiļas bet pēc win pamodināšanas un izslēgšanas ar shut down iet 😀 Kaut gan labi, tas tak ir bubnutu 😀
Kā var lattelecoms apkalpot vai neapkalpot kādu operētājsistēmu? 😀 Tik vien ka iekš lattelecoma tie tā saucamie “tehniskās palīdzības ļoļiki” kaut ko ar mokām sajēdz no windblouz un neko vairāk. Archeens sameklē datuvē rakstu “vai linux eksistē?” [ja tur tāds ir saglabājies], kad tu to ieraudzīsi, tev noteikti arī būs stienis “Kā, vai tad linux eksistē?” 😀
P.N. Es atļaušos atgādināt ka atšķirībā no aizvēsturiskā windblouz, linuksis nāk ar stipri plašāku draiveru klāstu 🙂
P.P.N. Kā var dzelzis, kas uz windblouz darbojas, nedarboties uz kā cita? Ir vienīgi gadījies pieredzēt ka ja uz win uztaisa hibernāciju, tad uz linukša tā kartele nepiešķiļas bet pēc win pamodināšanas un izslēgšanas ar shut down iet 😀 Kaut gan labi, tas tak ir bubnutu 😀
Apkalpot linux, mac vai k;adu citu perētāj sistēmu nebūtu nekādas problēmas, bet tas jau ir rīkojums no citurienes vai apkalpot vai nē, jo Lattelecom atbalstot tikai Microsoft produkciju. Apgūt standarta lietas kā kko pārbaudīt var katrs, bet vai to drīgst konsultēt klientiem tas ir cits.
Lattelecom atbalstot tikai Microsoft produkciju
Par to vien jau visiem vajadzētu boikotēt šo firmeli… Ballmera kabatas kantoris :win:
neaizstāvēšu Lattelecom un viņu palīdzības dienestu, pats savulaik esmu gaidījis vēlāku vakara stundu, lai netrāpītu defaultajai heldeska blondīnei, kas zin tikai kā pateikt restartējiet datoru, BET
šādam heldeskam ir pirmkārt jāzin tipiski lietotās operētājsistēmas palīdzība – ja kaut kas strauji nav noticis (pēdējos divos mēnešos, kad maz ko par pasaulē notiekošo šajos jautājumos esmu skatījies), windows joprojām ir populārākā operētājsistēma, tāpēc helpdesks vadās pēc pieņēmuma, ka tas ir vidējam lietotājam. Kamēr vien standarta atbildētāja būs tā, kas zin tikai to, ko viņai pateica, tikmēr arī standartā dabūsi atbildes par win. Viņai helpdesks ir darbs, nevis sirdslieta, aizraušanās. No IT viņai neprasa saprast pārlieku daudz, sākotnēji iestājoties amatā. Helpdeski pēc definīcijas ir vieta, kur cilvēki savā karjerā netaisās parasti aizķerties uz ilgu laiku.
Ja zvanīsi vēlākos vakaros, kad (vismaz kādreiz tā bija) nokļūst uzreiz pie čaļiem, kas šķiet štelles rubī, tad arī varbūt ko vairāk par savu pingvīnu uzzināsi. Protams, tikai varbūt.
vai to drīgst konsultēt klientiem tas ir cits.
Atvainojiet, bet ‘drīgst’ uztvert kā oficiālu viedokli un izdarīt no tā secinājumus (kaut gan šādi tādi jau ‘uzprasās’) – nu kaut kā jau pārāk…