Lattelecom’am sakaru traucējumi

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Lattelecom’am sakaru traucējumi

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 22 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #148138
    Loading
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/5_ltc_logo_1.gif[/imgl] Telekomunikāciju koncerna Alcatel Lucent nesankcionēto darbu dēļ traucēti sakari stacionārajās telefona līnijās un platjoslas internetā Rīgā. Ap 14:00 bojājumi tikuši daļēji novērsti, bet līdz vakaram tikšot nodrošināta iepriekšējā caurlaidība un kvalitāte šim sakaru posmam. Radītais bojājums radījis ne tikai traucējumus Rīgā, bet arī citiem Latvijā dzīvojošiem Lattelecom klientiem. Bojājuma pieņemšanas tālruņus esot bijis grūti sazvanīt, tas gan dēļ kabeļa bojājuma, gan dēļ iedzīvotāju lielās aktivitātes bojājuma pieteikšanai. Arī Lattelecom paspārnē esošajai Apollo mājas lapai ir problēmas ar lapas ielādes ātrumu.

    #191020
    drono
    Participant

    Gmails ar šodien negāja. Visiem kaut kādas problēmas 😀

    #191021
    Loading
    Participant

    aha 🙁 Es savā apollo epasta kastītē netieku. Svarīga lieta kārtojama, bet nekā 🙁

    #191022
    archeens
    Participant

    Pirms 30 minūtēm bojājums tika novērsts.

    Bija nosprāgusi IN platforma.

    Ar cieņu,

    Artis.

    #191023
    Foxsk8
    Participant

    archeens: Labi, ka mums pašiem ir savi aģenti iekš Lattelecom, piemēram tādi kā tu.

    #191024
    Loading
    Participant

    Tev taisnība. Apollo ierastajā ātrumā. Varbūt tev ir kas zināms, kāpēc epastam nav iespējams pieslēgties?

    #191025
    archeens
    Participant

    Loading wrote:

    Tev taisnība. Apollo ierastajā ātrumā. Varbūt tev ir kas zināms, kāpēc epastam nav iespējams pieslēgties?

    Vakar no rīta puses nomira apollo mail serveri, tagad viņi strādā, bet nestabili, tagad tikai jāgaida pārslodzes dēļ viņi tā raustās, drīz atkārsies, sola ka rīt būs viss ok 🙂

    PS. speedtest.lv tagad arī var mērīt upload (auģuspielādes ātrumu )

    Tikai tagad tam visam tiek izmantota JAVA. :win:

    #191026
    Loading
    Participant

    Paldies!

    #191027
    memorex
    Participant

    No LTK no problem, vienīgi gmail šodien kautko laikam uzlabo/fixo

    #191028
    Aldis
    Participant

    gan gmail, gan lattelecom shodien nestrada ka vajag…

    #191029
    iKey
    Participant

    Ak tādēļ man bija problemas ar netu, kad savedu kārtība eth0 uz bubuntu

    #191030
    archeens
    Participant

    ZuliXP wrote:

    Ak tādēļ man bija problemas ar netu, kad savedu kārtība eth0 uz bubuntu

    Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.

    #191031
    iKey
    Participant

    archeens wrote:

    Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.

    Tad izskaidro man, lūdzu, kādēļ man lietojot Ubuntu nedeva IP adresi, bet zem Windas deva?

    #191032
    archeens
    Participant

    ZuliXP wrote:

    archeens wrote:

    Ar internetu tam nebija nekāda sakara šodien, ja nu vienīgi tu lieto Dial-Up vai Interneta Līniju iezvanpieeju.

    Tad izskaidro man, lūdzu, kādēļ man lietojot Ubuntu nedeva IP adresi, bet zem Windas deva?

    Meklē vainu Ubuntu tad, bet reāli lattelecom ubuntu neapkalpo, bet pakalpojuma darbību ubuntu neietekmē, vienkārši pārbaudī uz ubuntu tīkla karti, draiverus.

    #191033
    msh
    Participant

    Kā var lattelecoms apkalpot vai neapkalpot kādu operētājsistēmu? 😀 Tik vien ka iekš lattelecoma tie tā saucamie “tehniskās palīdzības ļoļiki” kaut ko ar mokām sajēdz no windblouz un neko vairāk. Archeens sameklē datuvē rakstu “vai linux eksistē?” [ja tur tāds ir saglabājies], kad tu to ieraudzīsi, tev noteikti arī būs stienis “Kā, vai tad linux eksistē?” 😀

    P.N. Es atļaušos atgādināt ka atšķirībā no aizvēsturiskā windblouz, linuksis nāk ar stipri plašāku draiveru klāstu 🙂

    P.P.N. Kā var dzelzis, kas uz windblouz darbojas, nedarboties uz kā cita? Ir vienīgi gadījies pieredzēt ka ja uz win uztaisa hibernāciju, tad uz linukša tā kartele nepiešķiļas bet pēc win pamodināšanas un izslēgšanas ar shut down iet 😀 Kaut gan labi, tas tak ir bubnutu 😀

    #191034
    archeens
    Participant

    msh wrote:

    Kā var lattelecoms apkalpot vai neapkalpot kādu operētājsistēmu? 😀 Tik vien ka iekš lattelecoma tie tā saucamie “tehniskās palīdzības ļoļiki” kaut ko ar mokām sajēdz no windblouz un neko vairāk. Archeens sameklē datuvē rakstu “vai linux eksistē?” [ja tur tāds ir saglabājies], kad tu to ieraudzīsi, tev noteikti arī būs stienis “Kā, vai tad linux eksistē?” 😀

    P.N. Es atļaušos atgādināt ka atšķirībā no aizvēsturiskā windblouz, linuksis nāk ar stipri plašāku draiveru klāstu 🙂

    P.P.N. Kā var dzelzis, kas uz windblouz darbojas, nedarboties uz kā cita? Ir vienīgi gadījies pieredzēt ka ja uz win uztaisa hibernāciju, tad uz linukša tā kartele nepiešķiļas bet pēc win pamodināšanas un izslēgšanas ar shut down iet 😀 Kaut gan labi, tas tak ir bubnutu 😀

    Apkalpot linux, mac vai k;adu citu perētāj sistēmu nebūtu nekādas problēmas, bet tas jau ir rīkojums no citurienes vai apkalpot vai nē, jo Lattelecom atbalstot tikai Microsoft produkciju. Apgūt standarta lietas kā kko pārbaudīt var katrs, bet vai to drīgst konsultēt klientiem tas ir cits.

    #191035
    samurajs
    Participant

    Dienas citāts:

    Lattelecom atbalstot tikai Microsoft produkciju

    Par to vien jau visiem vajadzētu boikotēt šo firmeli… Ballmera kabatas kantoris :win:

    #191036
    marr
    Participant

    nu nevajag jau te tagad pārspīlēt, samuraj!

    neaizstāvēšu Lattelecom un viņu palīdzības dienestu, pats savulaik esmu gaidījis vēlāku vakara stundu, lai netrāpītu defaultajai heldeska blondīnei, kas zin tikai kā pateikt restartējiet datoru, BET

    šādam heldeskam ir pirmkārt jāzin tipiski lietotās operētājsistēmas palīdzība – ja kaut kas strauji nav noticis (pēdējos divos mēnešos, kad maz ko par pasaulē notiekošo šajos jautājumos esmu skatījies), windows joprojām ir populārākā operētājsistēma, tāpēc helpdesks vadās pēc pieņēmuma, ka tas ir vidējam lietotājam. Kamēr vien standarta atbildētāja būs tā, kas zin tikai to, ko viņai pateica, tikmēr arī standartā dabūsi atbildes par win. Viņai helpdesks ir darbs, nevis sirdslieta, aizraušanās. No IT viņai neprasa saprast pārlieku daudz, sākotnēji iestājoties amatā. Helpdeski pēc definīcijas ir vieta, kur cilvēki savā karjerā netaisās parasti aizķerties uz ilgu laiku.

    Ja zvanīsi vēlākos vakaros, kad (vismaz kādreiz tā bija) nokļūst uzreiz pie čaļiem, kas šķiet štelles rubī, tad arī varbūt ko vairāk par savu pingvīnu uzzināsi. Protams, tikai varbūt.

    #191037
    samurajs
    Participant

    Vispār tagad LTC ir melnās dienas, viss lūzt un plīst 😀

    #191038
    KaNeiet
    Participant

    archeens wrote:

    vai to drīgst konsultēt klientiem tas ir cits.


    Atvainojiet, bet ‘drīgst’ uztvert kā oficiālu viedokli un izdarīt no tā secinājumus (kaut gan šādi tādi jau ‘uzprasās’) – nu kaut kā jau pārāk…

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 22 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā