Sākumlapa › Forumi › Mājas lapu izstrāde › Klienta puse (html, css, svg, xslt, xhtml, js) › Mājas lapu satura izveides mājas lapas
Nezināju kā savādāk rakstīt temata virsrakstu.
Ir visādi labi portāli kur ir aprakstīt kā veidot dizainus, kā kodēt utt. Bet vai ir kāda laba lapa, kur apspriestas tieši tiek mājas lapu satura un citas informācijas izvietojums, svarīgums un atainojums utt.
Kā organizēt saturu, par ko rakstīt utt??
paldies! 😉
3 vienkārši stepi.
1. Par ko rakstīt? – raksti par to, nevis kas tevi interesē, bet kas var interesēt raksta lasītājus, ja otrādi, tad nav jāraksta raksts, bet aktīvi jātup twitterī, etc.
2. Saturs jāveido viegli uztverams, dizainiski pareizi, kā arī rakstā jābut piem ja tu piemini kādu lietu, terminu, butu ok, ka butu links, uz kadu info, rakstu, kas izskaidro doto vārdu.
3. Ne vienmēr rakstā, saturā pieturēties pie formāla stila ir noderīgi un pareizi, ir jābūt tā teikt kaut kas brīvā stilā, saturam jābūt miksētam, ja tu piemēram kaut ko raksti, tad ir vērts pieminēt, arī paša domas, par to lietu, nevis kā beigās secinājumu, bet jau iejaukt to iekšā tekstā.
Droši jau samurajs varētu vairāk ko šeit piebilst.
Varbūt pareizāk to visu definēt kā“Web psiholoģija”
Vai ir tādi saiti?
Un es jautāju nevis, jo slinkums meklēt, bet varbūt kāds jau zin kādu kvalitatīvu saitu, kur smelties papildus zināšanas utt.
Bet tādai vieglai pārlapošanai varētu atbilst – Apstiprinājums.
Un ko tev dod “web psiholoģijas” apgūšana, ka mums nav pateikts, kādam mērķim tev to visu stafu vispār vajag. Jebkurai darbībai, bezdarbībai ir savs mērķis.
Un vispār, ja tā nopietnāk paņemam, ir daudz podcastu blogos, netā sastopami, audi, video, kur viss ir izstāstīts pēc self pieredzes, kā kuram kas ir gājis, cik labu trafonu norāvis ar izcilu rakstu, vai arī kā sabeidzis projektu rakstot, to, kas nevienam nav vajadzīgs. Kā jau DG minēja tā ir zinātne, tā pat kā SEO.
usability
nākamais loģiskais solis ir A/B testēšana, kur eksperimentējot ar dažādiem variantiem, skaties kur ir labākie rezultāti (pamaini krāsas,tekstu,novietojumu utt). Lasīju piemēru, kad vienam e-veikalam nomainot ‘Buy’ uz ‘Add to cart’ būtiski pieauga pārdošanas apjomi. Pats tuvākajā laikā plānoju aktīvi izmantot, reāli tam ir nākotne, jo pēc teorijas ne vienmēr varēs izdomāt, cilvēkiem patiks piem. zaļa vai sarkana poga
Ne gluži par tēmu, bet diezgan saistīti – Accessibility. Tur gan katrai mājaslapai jādomā atsevišķi (atkarībā no auditorijas jāpiedomā pie krāsām un kontrastiem, browseru tehn. iespējām, ekrānu izsķirtspējām utt)
to “foxsk8”:
Un ko tev dod “web psiholoģijas” apgūšana, ka mums nav pateikts, kādam mērķim tev to visu stafu vispār vajag. Jebkurai darbībai, bezdarbībai ir savs mērķis.
Nav jau svarīgi zināt kādam mērķim man to vajag 🙂
Interesē resursi kuros raksta par šīm tēmām. Blogi, video utt.
Vienkārši zināšanu papildināšanai. Vienam patīk meita… citam interesē, kas meitai zem kleitas 😀
Preses relīzes