Atbrīvojoties no Rosetta 2 saderības slāņa, tagad Steam platforma daudz dabīgāk darbosies Apple silīcijā.
Apskatot platformas Client Beta relīzes pierakstus, galvenā ziņa ir tā, ka “Steam Client un Helper tagad darbosies dabīgi (natively) iekš Apple silīcija.”
Līdz šim macOS saderīgā platforma ir tikusi kodēta priekš x86 Intel, nevis ražotāja izstrādātajām ARM mikroshēmām. Tas nozīmē, ka M-sērijas Mac datoros klients darbojās caur Rosetta 2 saderības slāni.
Papildus Intel mikroshēmu atbalsta beigšanai, nākamā gada macOS 27 būs pēdēja versija, kas atbalstīs Rosetta 2. Ražotājiem nāksies laist klajā savu lietotņu ARM kodētās versijas.
Tiem, kuri nav mikroshēmu guru, ziņas nozīmē, ka Steam spēles uz macOS darbosies daudz efektīvāk un vienmērīgāk. Tie ir ātrāki kadri un labāka baterijas dzīvildze.
Tāpat arī Steam Client vajadzētu tikt palaistam daudz ātrāk, un tas būšot daudz atsaucīgāks. Lielākoties tas ir pateicoties Chromium bāzētajam lietotāju interfeisam, kas darbojas tieši ar ARM – bez nepieciešamības tulkošanai.
Avots: TechRadar
One Response
Idejiski tas tika darīts tikai tāpēc, lai pastāvētu uz Apple silicon aplikācija. Steam (Valve) pagaidām tur kāju durvīs un eksistē uz MAC. Idejiski viņi arī varētu sākt laist proton un līdzīgi Linux OS ļaut spēlēt windows spēles. Bet, Apple Silicon ne par ko negrib atteikties no sava 3D dziņa Metal. Kā arī paši Apple uz MAC datoriem palaida savu spēļu palaidēju. Bet spēlīšu dzenāšana uz viņu iekārtām pagaidām nav nopietna. Vismaz ne Tripple A segmentā.