Saskaņā ar Variety un The Wall Street Journal ziņojumiem, Disney Plus reklāmas atbalstītais plāns tiks realizēts vēlāk šajā gadā. Tas četras minūtes rādīs reklāmas filmās vai seriālos, kas ir stundu gari vai īsāki.
Kā norāda Variety, tādējādi Disney varētu piedāvāt mazāk reklāmu stundā nekā daži konkurenti. NBC Peacock, piemēram, katru stundu rāda reklāmas līdz 5 minūtēm, bet HBO Max – 4 minūtes katru stundu. Disney plānotais reklāmu skaits ir mazāks pat par uzņēmumam piederošo Hulu, kas vienā stundā rāda no 9 līdz 12 reklāmām.
Runājot par pašu reklāmu saturu, tiek ziņots, ka uzņēmums izmanto piesardzīgu pieeju, lai saglabātu ģimenei draudzīgu tēlu. Netiks izmantotas reklāmas, kurām var būt pieaugušo motīvi, kā jebkas, kas saistīts ar alkoholu vai politiku – Variety ziņo, ka straumēšanas platforma nepieņems reklāmas arī tad, ja tās būs no izklaides konkurenta.
Disney plāno neizmantot reklāmas, ja lietotājs izmantos bērniem paredzēto straumēšanas platformas profilu. Ar situāciju saistīti avoti vēsta Variety, ka reklāmas neizvietos arī filmās un seriālos, kas paredzētas pirms pensijas vecuma auditorijai, pat tad, ja lietotājam nav bērnu profila.
Straumēšanas platforma jau martā paziņoja, ka uzsāks lētāku, reklāmas atbalstīto variantu ASV 2022. gada nogalē, kas nākamgad būs pieejams arī citās valstīs. Nav nekādas informācijas par to, cik maksās lētākā iespēja – Disney Plus pašlaik maksā $7.99/mēnesī bez reklāmām. Uzņēmums apgalvo, ka pagājušajā ceturksnī ieguvis 7,9 miljonus jaunu abonentu, palielinot abonentu bāzi uz aptuveni 44 miljoniem cilvēku ASV un Kanādā.
Avots: The Verge