Uzņēmums iegādājas tiešsaistes sadarbības dizaina platformu Figma par aptuveni 20 miljardiem USD skaidrā naudā un akcijās.
Tā ir līdz šim lielākā privātā programmatūras uzņēmuma izpirkšana, norāda Bloomberg. Adobe cer, ka darījums “paātrinās” tīmekļa radošumu un ievietos internetā vairāk Creative Cloud komplekta tehnoloģiju. Jūs varat sagaidīt, ka Adobe vizuālās rediģēšanas funkcijas nonāks Figma platformā.
Abi uzņēmumi paredz, ka pirkums tiks slēgts 2023. gadā, ja tas saņems regulatoru un akcionāru apstiprinājumu. Figma līdzdibinātājs un vadītājs Dylan Field turpinās vadīt savu uzņēmumu, kad pārņemšana tiks pabeigta, bet ziņos Adobe digitālo mediju vadītājam David Wadhwani.
Neuztraucieties, ka Adobe pilnībā pārveidos Figma, vismaz ne sākumā. Field emuāra ierakstā uzsvēra, ka Adobe ir “dziļi apņēmusies” saglabāt Figma kā autonomu uzņēmumu. Šobrīd nav plānots mainīt Figma cenas, un izglītības lietotājiem tas paliks bez maksas. Lai gan izpilddirektors cerēja izmantot Adobe zinātību jaunināšanas jomā, viņš arī paredzēja turpināt lietot Figma tāpat kā iepriekš.
Lai gan iegāde ir milzīga, tas nav pārsteidzoši, ņemot vērā Adobe pagātnes gājienus. Tā iegādājās video sadarbības platformu Frame.io 2021. gadā un ir pārgājusi uz tīmekļa rīkiem ar tādiem piedāvājumiem kā Creative Cloud Express. Figma ir loģisks šīs stratēģijas paplašinājums — tas varētu palīdzēt padarīt tiešsaistes komandas darbu par radošā procesa pamatelementu uzņēmumos, kas regulāri izmanto programmatūru, piemēram, Photoshop un Premiere.